R. Brawnas: senasis logotipas nėra nei žymus, nei įsimintinas

0
ross brawn

Rossas Brawnas gina sprendimą pakeisti F1 logotipą ir sako, kad jis nebuvo toks žymus ir reikėjo naujo signalo, kuris rodytų naują sporto erą.

Naujasis logotipas buvo pristatytas Abu Dabio lentynių metu, ant podiumo. Socialiniuose tinkluose kilo tikras šaršalas ir nepasitenkinimas naujojo logotipo dizainu. Lenktynių prizininkai taip pat sakė, kad jie labiau mėgsta senąjį ženklą.

Reklama

Daugelis klausė, ar logotipo pakeitimas buvo pats svarbiausias darbas FOM sąraše, tačiau Rossas Brawnas sako jaučiantis, kad pasikeitimas buvo labai svarbus.

formula 1 logo

„Per paskutines keletą dienų dažnai buvo klausiama ar logotipas yra prioritetinis dalykas, o atsakymas yra taip.”

„Atsiribojant nuo komercinių aspektų, naujasis logotipas yra labiau lankstus, kalbant apie jo panaudojimą, ypač kalbant apie panaudojimą prekyboje ir skaitmeninėje erdvėje. Tai turi įtakos.”

„Senasis logotipas nebuvo nei žymus, nei įsimintinas.”

F1-logo-f

Rossas Brawnas teigia, kad naujasis logotipas siunčia teisingą žinutę, kad Formulė 1 juda nauju keliu.

„Buvo svarbu leisti Formulės 1 gerbėjams pamatyti, kad mes bandome įeiti į naują erą.”

„Mūsų sportas keičiasi, todėl mes privalome žiūrėti į ateitį, bei už jos aplinkos ribų, kad pritrauktume naujų gerbėjų ir ypatingai jaunų.”

„Mes manome, kad šis logotipas patenkina mūsų norą. Pasaulyje, kuriame vizualinis bendravimas tampa vis svarbesnis, mes neturime atsilikti ir privalome judėti šia kryptimi.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia