
Šiais metais „Pirelli” nusprendė sumažinti minimalų oro slėgį padangose ir sugrįžti prie ankstesnių verčių.
Slėgis padangose buvo padidintas dar 2015 metais, kuomet Belgijos GP metu S. Vettelis patyrė padangos sprogimą. Tuomet padangų gamintoja nusprendė imtis saugumo priemonių bei padidino minimalų slėgį padangose.
Tačiau praėjusiame sezone „Pirelli” ne karta sulaukė kritikos iš komandų inžinierių dėl šio savo sprendimo. Kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, „Pirelli” nustatys 22 PSI (~1,52 Bar) slėgį priekinėms ir 18 PSI (~1,24 Bar) galinėms padangoms.
Tai ganėtinai drąsus padangų tiekėjo sprendimas, leidžiantis manyti, kad „Pirelli” pasitiki atliktais skaičiavimais bei duomenimis gautais iš „Ferrari“, „Red Bull“ ir „Mercedes“ komandų, kurios turėjo progą išmėginti naująsias padangas dar praėjusiais metais.
Vel sprogines 😀
gal nesprogines, bet cia gal palankiausia tai „Red bull” sitas reikalas?
Man rodos Mersai irgi dziaugiasi, pernai juk bande sukciaut su visokiais pasildymais padangu