„Pirelli” jau padarė pirminius tyrimus abiejų „Ferrari” bolidų padangų ir padarė išvadą, kad problemos nesusijusios
K. Raikkoneno padanga pasidavė likus 2 ratams iki finišo, o S. Vettelio – 1.
„Pirelli” iškarto po lenktynių ėmėsi tirti padangų ir kodėl jos galėjo neišlaikyti distancijos. Pirminė išvada, kad priežastys skirtingos.
Kimi atveju nusilupo padangos protektorius, tačiau padanga nesubliuško iki kol jis parvažiavo į techninio aptarnavimo juostą.
Sebastianui, deja, padanga iškart subliuško.
„Ferrari” pripažino, kad šios nesėkmės užklupo juos netikėtai. Abu pilotai tuo metu spaudė iš paskutiniųjų, kai tuo tarpo Lewisas Hamiltonas sako, kad jis naudojo vos 60% galios.
„Kimi, aš manau, turėjo panašių bėdų, o jo padangos buvo 5 – 6 ratais naujesnės. Tad visa tai mus užklupo kaip perkūnas iš giedro dangaus”, – kalbėjo Vettelis.
„Lengviausia viską būtų paaiškinti neapdairumu, tačiau taip nėra, nes viskas tuo metu atrodė įprastai”.
Pamatę kilusias bėdas su padangom neplanuotai keistis padangų užsuko „Red Bull” lenktynininkas Maxas Verstappenas.