
Paskutinąją pirmos savaitės bandymų dieną geriausią laiką užfiksavo „Ferrari” komandos pilotas Kimi Raikkonenas.
Šios dienos ir paskutinieji šios savaitės bandymai iš ryto prasidėjo dirbtinai sušlapinus Barselonos trasą. „Pirelli” norėjo išbandyti šlapiai trasai skirtas ir tarpines padangas, kadangi praėjusiais metais daugelis pilotų skundėsi, jog su lietaus padangomis važiuoti nėra įmanoma esant didesniam vandens kiekiui.
Paskutinioji bandymų diena „Williams” ekipai susiklostė itin nemaloniai – dėl vakar Lance Strollo smūgio į atitvarus komanda šiandien negalėjo tęsti savo programos. „Vykdant įvairius patikrinimus, kurie buvo atliekami visą naktį, aptikome, kad yra daugiau važiuoklės pažeidimų. Saugumo sumetimais bandymų netęsime. Nauja bolido važiuoklė bus paruošta po pietų, tačiau komanda tikisi, kad į trasą grįšime tik kitą savaitę vykstančiuose bandymuose.” skelbiama „Williams” pranešime.
„Toro Rosso” ekipa taip pat susidūrė su problemomis, kadangi iki bandymų pabaigos Danilas Kvyatas buvo įveikęs viso labo vieną ratą, o Carlosas Sainzas – nei vieno. Manoma, kad italų ekipa buvo priversta keisti savo variklį nauju.
Time for an installation lap around the wet track here at @Circuitcat_eng – see you back in the garage @Dany_Kvyat 👋🏼👋🏼 #F1Testing pic.twitter.com/gDBqTNp1ew
— Toro Rosso (@ToroRossoSpy) March 2, 2017
„Mercedes” ekipa taip pat turėjo problemų su elektrine bolido sistema, o Lewisas Hamiltonas atsisakė važiuoti esant šlapiai trasai, todėl iki pietų „Mercedes” ekipa nuvažiavo tik devynis ratus, o bolidą vairavo Valtteri Bottas.
Girdėjau, kad rytoj trasa bus šlapia, ar kažkas panašaus, ne itin to laukiu. Man teko bandyti šlapiai trasai skirtas padangas Silverstoune per filmavimo dieną ir su jomis jausmas nebuvo puikus. Todėl aš geriau užsiimsiu savo reikalais iš pat ryto, o Valtteri tegul jas išbando! – Lewisas Hamiltonas
👊 Let’s roll! 👊#F1 #F1Testing pic.twitter.com/xsgE62Ff4r
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) March 2, 2017
Artėjant sesijos pabaigai „Mercedes” komanda paskelbė, kad šiandien bandymai baigti, kadangi specialistai „duomenyse kažką rado”, kas ekipai nepatiko, todėl darbas trasoje šiandien baigtas ankščiau.
Vėl gera diena „Red Bull” ekipai – Maxas Verstappenas didžiąją dalį laiko praleisto trasoje važiavo su šlapiai dangai skirtomis padangomis. Komandai pavyko išvengti didesnių problemų, kurios juos kankino pirmąsias tris bandymų dienas. Olandui su tarpinėmis padangomis pavyko užfiksuoti geriausią laiką. Tačiau po pietų vėl atsirado problemų su išmetimo sistema, bet jos buvo greitai išspręstos, o Maxas toliau važiavo Barselonos trasoje.
„Renault” pilotas Jolyonas Palmeris, po pietų pakeitė Nico Hulkenbergą, tačiau trasoje pasirodė labai vėlai – likus 2 valandoms iki bandymų pabaigos.
They have an entire track to themselves but no. Of course @HulkHulkenberg & @SChecoPerez have to play together! pic.twitter.com/XLjwWK0e94
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) March 2, 2017
Amerikiečių „Haas” ekipa ir jos pilotas Romainas Grosjeanas šiandien gali vadinti produktyviausia diena iš visų buvusių šią savaitę, daug įveiktų ratų ir neblogas demonstruojamas tempas. Prancūzas buvo pirmasis pilotas pasiekęs 100 įveiktų ratų ribą.
.@RGrosjean drives the #VF17 in the wet down frontstraight @Circuitcat_eng. #F1Testing pic.twitter.com/pUezHSFPXD
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 2, 2017
„McLaren” komandai taip pat sekėsi geriau nei praėjusiomis dienos. Bolidas nepatyrė rimtų gedimų, todėl Stoffelis Vandroornas įveikė pakankamai didelį ratų kiekį, tačiau, palyginus su kitomis komandomis, skaičius vistiek nėra džiuginantis.
Wet tyres on, Stoff heads out for his install lap on the water soaked Barcelona circuit. #F1Testing pic.twitter.com/7m7rpkTY3z
— McLaren (@McLarenF1) March 2, 2017
Šios dienos bandymai nebuvo patys aktyviausi, tačiau nebuvo nei vieno rimto incidento, kurio metu būtų paskelbta raudonos vėliavos stadija.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Skirtumas | Padangos | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Raikkonenas | Ferrrari | SF70-H | 1:20.872 | Minkštos | 93 | |
2 | M. Verstappenas | Red Bull | RB13 | 1:21.769 | +0.897 | Minkštos | 85 |
3 | J. Palmeris | Renault | RS17 | 1:21.778 | +0.906 | Minkštos | 39 |
4 | R. Grosjeanas | Haas | VF-17 | 1:22.309 | +1.437 | S. Minkštos | 118 |
5 | A. Giovinazzi | Sauber | C36 | 1:22.401 | +1.529 | U. Minkštos | 84 |
6 | S. Perezas | Force India | VJM10 | 1:22.534 | +1.662 | S. MInkštos | 82 |
7 | S. Vandoornas | McLaren | MCL32 | 1:22.576 | +1.704 | U. Minkštos | 67 |
8 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:23.443 | +2.571 | Minkštos | 68 |
9 | N. Hulkenbergas | Renault | RS17 | 1:24.974 | +4.102 | Minkštos | 51 |
10 | D. Kvyatas | Toro Rosso | STR12 | – | – | Šlapios | 1 |
11 | C. Sainzas | Toro Rosso | STR12 | – | – | – | – |
12 | F. Massa | Williams | FW40 | – | – | – | – |
Tai buvo paskutinieji šios savaitės bandymai. Antrieji bandymai vyks Barselonoje kovo 7-10 dienomis.
Aišku, čia tik testai, bet jie nuteikia viltingai, kad vienvaldžio mersų dominavimo nebus 🙂
Nors Mersai sugedo , manau, kad vistiek tie dominuos. Antra diena jau lenktynių simuliacija jeigu pradėjo daryt. Reiktų tikėtis kad bent jau pavyks daugiau kartų kitom komandom užlipti ant 1 laiptelio, nei nuo 2014 metų.
o as tikiuos, kad bus kaip su brawn, pirmavo testuose ir taip nugalejo sezone, tik aisku, dabar sezonas ilgesnis, brawnui nebut pavyke tapt cempionais per tiek etapu. vienaip ar kitaip, jei dvi komandos pesis del pole, ir del podiumo auksciausio laiptelio, jau bus superinis sezonas