
„Honda“ pagrindinį dėmesį skiria ne variklio galiai, o jo komponentų patikimumui padidinti, kadangi japonai Australijoje nori būti išsprendę daugumą savo problemų.
Japonų gamintojas pasirašė naują trejų metų sutartį su „Toro Rosso“ ekipa po tragiškų trejų praleistų metų su „McLaren“.
Per žiemą „Honda“ atliko keletą struktūrinių pakeitimų savo valdyboje. Yusuke Hasegawa iškėlė iš F1 projekto ir jo rolę padalino dviems žmonėms – Toyoharu Tanabe ir Yasuaski Asaki.
Naujų vadovų pagrindinis tikslas buvo pagerinti patikimumą, po daugybės nesėkmių praėjusiais metais. Dabar „Honda“ tikisi, kad jų bandymų specifikacijos variklis, kuris bus naudojamas Barselonoje, galės patvirtinti, kad patobulinimai suveiks iki lenktynių Australijoje.
Jeigu pirmosios specifikacijos variklis sugebės įvykdyti tai, ko yra tikimasi, tada „Honda“ sezono eigoje tikisi pridėti ir variklio galios.
Šiais metais komandos turės ribojimą panaudoti tik tris variklius, už kuriuos nebus baudžiama starto pozicijų baudomis. Tai reiškia, kad vienas variklis turės atlaikyti mažiausiai septynias lenktynes.
„Šiais metais mes pagrindinį dėmesį skiriame patikimumui sezono pradžioje“, – sakė Masashi Yamamoto.
„Turime pasirūpinti, kad mes būsime pakankamai patikimi. Tai yra sritis, ties kuria mes dirbome žiemos metu. Pažiūrėsime ką mums pavyko nuveikti.“
„Mes vis dar esame ketvirti rikiuotėje, todėl šiemet turime užsitikrinti geresnį patikimumą. Galios patobulinimų pristatysime tik sezono eigoje. Pirmiausiai mes dėmesį telkiame į pirmuosius ir antruosius bandymus.“
„Kalbant apie galią, kol kas mes negalime nieko pasakyti, kadangi tai yra tik bandymams skirtos specifikacijos variklis. Galią mes padidinsime tada, kai pasieksime tikslus susijusius su patikimumu.“
Pirmadienį vykusiuose bandymuose, „Toro Rosso“ komanda su „Honda“ varikliu pasirodė kaip niekada gerai – 93 įveikti ratai, 2 sekundės atsilikimas nuo greičiausio lenktynininko ir jokių gedimų.