FIA vakar paskelbė, jog nuo 2018 metų visos komandos ant savo bolidų privalės sumontuoti „Halo” 

Apie šią sistemą buvo labai daug rašoma ir kalbama pernai. Buvo siekiama, kad ji būtų naudojama jau nuo šio sezono, tačiau viskas buvo atšaukta remiantis tuo, kad per mažai pilotų ją išbandė.

Šiemet su šiuo įtaisu taip pat nevažiavo nei vienas pilotas, tačiau FIA paskelbė sprendimą, nuo kitų metų „Halo” privaloma.

Reklama
FIA pranešimas

Šiandien (07.19) Formulės 1 strategijos grupė  susitiko aptarti keletą rūpimų klausimų. Pirmą kartą susitikime dalyvavo visų komandų atstovai dalyvaujantys FIA Formulės 1 čempionate.

Aptariami buvo šie klausimai:

Galvos apsauga

Remiantis 2016 metais liepą vykusio strategijos grupės susitikimo vienbalsiu balsavimu nuspręsta, kad Formulės 1 bolidams būtina papildoma vairuotojo galvos apsauga. Kadangi pilotai pasisako už, nuo 2018 metų bus naudojama „Halo”. Padedant komandoms kai kurie dizaino elementai dar gali būti keičiami.

Per penkerius pastaruosius metus buvo aptarta ir išbandyta didelis kiekis tokių sistemų, tačiau tapo aišku, kad geriausiai norimą saugumo lygį geriausiai tenkina „Halo”.

Varikliai nuo 2021

Visiems dalyvavusiems buvo atskleista dviejų pastarųjų Paryžiuje vykusių pasitarimų, kuriuose dalyvavo ir didieji variklių gamybos pramonės atstovai, detalės.

Detalesnė informacija bus atskleista sekančio strategijos grupės susitikimo metu, nes per vasarą bus analizuojama visa surinkta informacija.

Kaštų sistema

Nauja kaštų kontrolės sistema buvo pristatyta ir susilaukė vienbalsio palaikymo. Komercijos teisių savininkai paskyrė darbo grupę, kuri per susitikimą parengė naujos sistemos pristatymą. Dabar FIA ir komandos turės rasti novatoriškų sprendimų, kaip pasiekti tai, kad sportas išliktų tvarus ir ateityje.

Šou gerinimas

Buvo aptariama daug scenarijų, kaip pagerinti šou, išsakytos mintys bus toliau analizuojamos ir aptariamos kituose susitikimuose.

Reklama

9 Komentarai (-ų)

  1. Matyt, geriau nei skydas… Nes jis menkai išbandytas ir matomumą iškreipdavo (kaip Sebas teigė), o Halo tik priekyje vieną tašką užstoja… 😀

    • Greit pripras, kur dėsis… 🙂 Tik man pats principas keistas – skydas galėjo išgelbėti ir nuo lekiančių varžtų (Massos istorija), o štai šis prietaisas gelbės tik nuo krentančių padangų…

  2. as nezinau..grozis F1 ne pats svarbiausias dalykas manau, bet va kaip pilotai prisitaikys…manau, kad kai kuriems gali kilti problemu…ir truputi gal staigmenu nedideliu bus

  3. ir siaip FIA vel cia FAIL kaip turi buti, pati neisdirbo laiku sprendimo, ir dabar prievarta vercia naudoti sprendima, kuri pati organizacija netiki visu 100 proc.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia