
„Mercedes” komandos teigimu, šio sezono bolidai nebus tokie greiti, kokių tikėtasi prieš sezono pradžią. Tuo metu buvo teigiama, kad šių metų bolidai su platesnėmis padangomis, geresniu aerodinaminiu paketu bus greitesni nei pernai apie 5 sekundes.
Tačiau kol kas per keturis šių metų etapus lenktynėse pasiektas greičiausias ratas buvo greitesnis apie 4 sekundes, lyginant su 2016 metais.
„Mercedes” teigia, kad tokiems rezultatams yra dvi priežastys.
„Visų pirma, tikslai buvo iškelti dvejus metus prieš įsigaliojant taisyklėm. Per tuos metus tam tikras reglamentavimas pasikeitė, kai kurios iš pradžių numatytos laisvės taisyklių formulavime buvo pakeistos, tad ir tas iš anksto numatytas 5 sekundžių barjeras pasikeitė. Šiuo metu manoma, kad 2018 m. automobiliai bus dar greitesni puse sekundės.”
„Antra, bolidų greitis natūraliai keičiasi kiekvienoje trasoje. Apytiksliai, 60 procentų pagreitėjimo yra nuo aerodinaminio paketo, 30 procentų – nuo naujų platesnių padangų ir dar 10 procentų nuo galios agregato. Trasose, kurios reiklios aerodinamikai ir ne tokios reiklios variklio galiai (kaip Barselonoje), pagreitėjimas bus didesnis, nei trasose su ilgomis tiesiosiomis. Didesni laikų skirtumai bus matyti ilgose, tačiau aerodinaminiam paketui jautriose trasose, kaip Spa ar Sudzuka, o Monzoje tikrai matysime ne tokius greitus ratus. Bet kuriuo atveju, pilną vaizdą matysime tik pasibaigus sezonui.”
Tiesa, „Mercedes” tikina, kad neverta nusivilti tuo, kad 5 s. tikslas nepasiektas – jų teigimu, šį sezoną tikrai pasiekta daug.
„Visi lenktynininkai jaučiasi labai gerai naujuose boliduose, o mes matome didesnes kovas net ir tarp komandos draugų, valdant šiuos sudėtingus automobilius. Formulės 1 bolidai yra nenuginčijamai greičiausi pasaulyje, kur kovojama nuo starto iki finišo. Vietoj to, kad nuspėjami lenkimai vyktų tik DRS zonose, mes matome atviras kovas ir kitose vietose.”
„O svarbiausia, kad mes šį sezoną matome artimą kovą tiek komandų, tiek pilotų įskaitose.”
„Pirelli” teigimu, šio savaitgalio kvalifikacijos Ispanijoje ratas gali būti įveiktas per 1 min. ir 17 s. Tai būtų tikrai didelis pasiekimas, mat 2015 m. Nico Rosbergo pole ratas buvo 1:24.681 min.
Ispanijos GP savaitgalio tvarkaraštis
Ispanijos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Ispanijos GP: pirmoji treniruotė | 2017-05-12 | 11:00 - 12:30 |
Ispanijos GP: antroji treniruotė | 2017-05-12 | 15:00 - 16:30 |
Ispanijos GP: trečioji treniruotė | 2017-05-13 | 12:00 - 13:00 |
Ispanijos GP: kvalifikacija | 2017-05-13 | 15:00 - 16:00 |
Ispanijos GP: lenktynės | 2017-05-14 | 15:00 - 17:00 |
kazkoks pasiteisinimo pasisakymas… esme – „vel nelabai pavyko kas zadeta”, bet nenusiminkime, dabar pilotai smagiau jauciasi 😀 ir atseit labai smarkiai kovoja vienas su kitu 😀
Siaip tai jo, pagreitesime 4-5 sekundem, bet pagreitejimas ivyko ne visur. O del didesnes kovos tarp pilotu, tai cia buvo i pievas… bolidai tiesiog pasidare panasaus pajegumo ir tiek, bet aplenkt beveik neiseina 🙂
esminis skirtumas tas, kad dabar yra dvi komandos kovojancios priekyje artimai. paskui eina kokios dar 2-3 artimiau susije, paskui vel tarpas ir vel kokios 2 komandos, na ir gale sauberis su mclaren… ta tos kovos tiek pat kaip ir anksciau, tik vat negali garantuotai sakyt, kad savaitgali matysim mersu piloto triumfa
Bet aplenkti varzova daug sansu nera 🙂