Kas ir kur lenktyniaus 2017 metais

0
@F1

Artėjant 2017 metų sezonui tik trys komandos yra patvirtinę savo pilotų sudėtį. Vasaros atostogos jau eina į pabaigą, Formulės 1 karavanas grįžta į TV transliacijas, o štai sąrašas pilotų kurie siejami su tam tikrom komandom.

Nei viena vieta nepatvirtinta:

„Williams”

Abiejų dabartinių pilotų, Valtteri Botto ir Felipės Massos, kontraktai baigiasi su šių metų sezono pabaiga. Jei jie nuspręstų keisti savo pilotų sąstatą reikia nepamiršti, kad jų pilotai bandytojai yra Paulas di Resta ir GP2 serijoje važiuojančiu ir dvi pergales šiemet iškovojusiu Alexas Lynnas. Tačiau be kita ko su šia ekipa labai dažnai kalbomis siejamas Jensonas Buttonas, kurio kontraktas su „McLaren” šiemet taip pat baigia galiojęs.

Reklama

Kai kur pasirodo straipsnių, kad Buttonas jau susitaręs su „Williams”, tačiau jei taip įvyktų, kam tektų užleisti savo kėdę? Bottas šiame sezone kvalifikacijoje triuškina savo kolegą Felipe rezultatu 10-2, taip pat lenkia jį pilotų įskaitoje 20 taškų. Massa sako, kad alkis lenktynėms dar neišblėso ir jis tikrai turi ką pasiūlyti „Williams” ar bet kuriai kitai komandai.

„Renault”

Ši komanda oficialiai skelbia, kad jie siekia turėti pilotą, kuris galėtų burti aplink save komandą. Ar nors vienas iš esamų pilotų, Kevinas Magnussenas ir Jolyonas Palmeris,  yra toks neaišku. Karts nuo karto pasirodo pranešimai, kad „Renault” gali pasiūlyti vietą Sergio Perezui, Carlosui Sainzui, Felipei Massai ar Valtteri Bottui. Taip pat keletą kartų šiemet penktadienio treniruotėse prancūzų komandą atstovavo Estebanas Oconas, kuris likusią sezono dalį atstovaus „Manor”.

Perezas labai domina ne tik „Renault”, nes jis turi labai gerų rėmėjų, tad jį, visų pirma, bandys išlaikyti esama komanda „Force India”. Tačiau prieš keletą savaičių Sergio sakė, kad sekantis komandos keitimas bus itin svarbus, jei jis nori vėl pakilti š rikiuotės priekį.

Iš esamų pilotų „Renault” ekipoje labiausiai braška Jolyono Palmerio kėdė, jam jau teko atsakinėti į reporterių klausimus, ar šis nebijo prarasti vietą likusiai sezono daliai  Oconui. Kevinas Magnussenas yra pareiškęs, kad kitam sezonui nesvarsto nieko kito, apart „Renault”. Ši komanda sakė, kad anksčiau, kaip rugsėjį jie kitų metų pilotų nepaskelbs, bet rugsėjis jau čia pat.

„Haas”

Debiutas šiai komandai pasisekė be priekaištų, žinoma po pirmuose etapuose surinktų taškų, jie gal tikėjosi ir toliau juos rinkti, tačiau, toks komandos debiutas šioje serijoje tikrai neprastas, dažnai praeina ne vieni metai, kol komanda pradeda kovoti dėl taškų. Kai kas Groesjeaną, dabar važiuojantį „Haas”, siejo su „Ferrariu”, kai buvo garsiai svarstoma ar Kimi Raikkonenas tinka vairuoti raudonąjį bolidą, tačiau italai šias kalbas nutraukė, pratęsdami Kimio kontraktą.

Kitas šios komandos atstovas Estebanas Gutierrezas šį sezoną turėjo keletą techninių gedimų, tad jam vis pritrūksta laimės iškovoti pirmuosius taškus sau ir komandai šiemet. Tačiau jo pasirodymas nebuvo nieko vertas, tempas lenktynėse neblogas, jis finišavo 11 keturiose lenktynėse. Panašu, kad „Haas” būtų protinga išlaikyti bent dar vienam sezonui esamą pilotų porą, nes komanda dar yra nauja ir jiems reikia bendradarbiavimo bei susidirbimo, tačiau yra Charlesas Leclercas, dabar pirmaujantis GP3 serijoje ir šis pilotas, kaip ir Gutierrezas priklauso „Ferrari” akademijai, tad čia, „Haas” partneris gali išreikšti pageidavimą, kad kitą sezoną būtų išbandytas šis jaunasis talentas.

„Sauber”

Šios komandos rezultatai šiemet nuvilia visus, tiek komandą, tiek ilgamečius gerbėjus. Pirminis jų tikslas buvo surasti naujus rėmėjus, dabar tai pavyko, tad visas dėmesys nukreipiamas į situacijos trasoje pagerinimą. Tai gali tiesiogiai atsiliepti formuojant kitų metų pilotų sąrašą. Su naujaisiais savininkais siejamas esamas pilotas Marcusas Ericssonas, tačiau komandos vadovė, Monisha Kaltenborn, tvirtina, kad bendradarbiavimas nenulems apsisprendimo sudarinėjant pajėgią pilotų porą.

„Manor”

Sezoną ši ekipa pradėjo su Pascaliu Wehrleinu ir Rio Harryanto, tačiau Rio rėmėjų pinigai baigėsi ir per vasaros atostogas paskelbė, kad Haryanto keičiamas į Estebana Oconą likusiai sezono daliai. Abu šie pilotai yra siejami su „Mercedes”, o „Manor” naudoja būtent „Mercedes” variklius, tad tikėtina, kad abu šie pilotai bus svarstomi ir kitam sezonui, taip siekiant nuolaidų įsigyjant variklius. Tačiau, kaip rašėme aukščiau į Oconą dairosi „Renault”. Kadangi „Mercedes” abi pilotų kėdės rezervuotos iki 2019, tad abu pilotai, gali atsidurti kitose komandose, į Wehrleiną dairosi „Force India”, jei visgi Sergio Perezas nuspręstų keisti komandą. Šiai komandai labai svarbus piloto finansinis užnugaris, tad jei atsiras kažkas su pilnesne pinigine, kitą metą galime išvysti naują veidą Formulėje 1.

Dar viena laisva vieta:

„McLaren”

Labai daug kalbų sklando apie tai, kas kitais metais sėdės kitame „McLaren” šalia Fernando Alonso. Į šią kėdę sodinami du kandidatai, dabar komandai atstovaujantis Jensonas Buttonas, bei Bahreine šiemet pakeitęs traumuotą Fernando ir iškart iškovojęs vienintelį tuo metu tašką komandai Stoffelis Vandoornas. Apie Jensoną Buttoną visi žino daug , o jaunasis 24 belgas labai masina „McLaren”, kurie bijo, kad jų kas nors neaplenktų ir nepasiūlytų kontrakto Stoffeliui. Vandoornas 2015 metais tapo GP2 čempionu, tad vis garsiau ir garsiau kalbama, kad kitais metais jis atstovaus „McLaren”. Šiai ekipai reik padaryti labai sunkų sprendimą, nes abu pilotai verti vietos Formulėje 1.

„Force India”

Kol kas patvirtintas tik vienas pilotas kitam sezonui, tai Nico Hulkenbergas, tuo tarpu Sergio Perezas kontrakto dar neturi. „Force India” neslepia, kad nori išlaikyti meksikietį savo gretose, nes jis paskutinius tris sezonus lipo ant podiumo, o šiemet tai darė jau du kartus. Šis pasiekimas nėra nepastebėtas, dar pridėkime stiprius Sergio Perezo rėmėjus, labiausiai į šį pilotą žiūri „Williams” bei „Renault”, šį kartą renkasi Sergio.

„Toro Rosso”

Anksčiau kai kas skleidė kalbas, kad Carlosas Sainzas planuojamas parduoti „Renault”, tačiau „Toro Rosso” visus nuramino pasirašydami kontraktą trečiam sezonui. Ši komanda paprastai pilotus laiko tik keletą sezonų ir arba po to pilotai pasitraukia iš Formulės 1, arba randa vietą kitoj komandoj, nes ši komanda buvo sukurta „Red Bull” būtent tam, kad būtų išbandomi jaunieji pilotai. Tačiau šis jaunasis ispanas rodo pastoviai gerą formą, tad „Red Bull” paskatino pratęsti kontraktą, galbūt tam, kad atėjus laikui jis atsidurtų pagrindinėje „Red Bull” komandoje.

Kas važiuos šalia kitais metais dar neaišku. Dabar jo partneris yra rusas Daniilas Kvyatas, kuris labai skandalingai buvo sukeistas su jaunuoju talentu Maxu Verstappenu vos po kelių etapų sezono pradžioje. Rusas, nors ir važiuoja šioje lenktynių serijoje jau ne antrus metus, kaip Carlosas Sainzas, bet jam kvalifikacijas pralošia rezultatu 6 – 2, o lenktynėse, kai finišą pasiekė abu „Toro Rosso” bolidai 5 – 0. Norint išlaikyti vietą F1 Daniilui teks paprakaituoti ir įrodyti, kad formą jis gali susigrąžinti, nes ši komanda turi ir atsarginį variantą, tai 20 – metis Pierras Gaslis, kuris važiuoja GP2 ir ten asmeninėje įskaitoje rikiuojasi antru.

Likusiose komandose vietų jau nėra:”Mercedes”, „Ferrari” bei „Red Bull”. Nors ten kontraktais pilotai jau įpareigoti, tačiau karts nuo karto pasklando gandai ir apie tas komandas atstovaujančius pilotus.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia