FIA vadovas, Jeanas Todtas, sako, kad reikia ne tik siekti naujų gamintojų atėjimo į sportą, bet reikia nepamiršti gerbti ir esamuosius.
Diskusijos nerimsta dėl būsimų variklių taisyklių, kurios turi įsigalioti nuo 2021. 3 ir 4 dabartinių gamintojų sukritikavo naujas taisykles. Tiek „Ferrari” tiek „Mercedes” pasakė, kad jie net gali svarstyti galimybę trauktis.
„Liberty” atstovai nepailsdami kartoja, kad naujos taisyklės sukurtos tam, kad atpigtų naudojamų variklių kainos ir taip į sportą ateitų naujų.
Todto, kuris ką tik buvo perrinktas paskutinei FIA vadovo kadencijai, mano, kad būtina „Liberty” ieškoti kompromiso.
„Aš manau, kad labai neteisingas elgesys būtų, jei dabartiniai vadovai visiškai nuvertintų dabartinius gamintojus. Aš sutinku, kad labai svarbu ieškoti, kaip tobulinti šį sportą, bet reikia gerbti ir tuos, kurie jau investavo milžiniškus kiekius laiko ir pinigų.”
„Mano manymu, dabar naudojami varikliai buvo labai įdomi praktika. Mano manymu jie yra per sudėtingi. Jie yra per brangūs. Visgi manau, tai labai geras ir neprisvilęs pirmas blynas ateities varikliams, kurie bus geresni nei dabar.”
„Aš esu prieš visiškai naujo variklio formato įvedimą, bet mes negalime nubraukti ir ištrinti visos patirties įgytos su šiom technologijom. Naujieji varikliai turi leisti tęsti darbą tiems gamintojams kurie investavo daug pinigų ir toliau dalyvauti sporte ir džiaugtis savo uždirbtais vaisiais, bet tuo pačiu jie turi pritraukti ir naujus gamintojus.”