Ieškodami galios variklyje „Renault” žaidė su ugnimi

0
Nico Hulkenberg Renault

„Renault” pripažino, kad jie žaidė su ugnimi sezono metu bandydami surasti šiek tiek galios savo 2017 metų variklyje aukojant patikimumą.

„Red Bull” nugalėjo trijose lenktynėse su „Renault” varikliu, tačiau visos tą patį variklį naudojančios ekipos kentėjo nuo gedimų.

Reklama

Lyginant su konkurentų „Mercedes” ir „Ferrari” varikliais, „Renault” jėgainė turėjo 300 gedimų daugiau, o Christianas Horneris šį sezoną pavadino pačiu blogiausiu kalbant apie patikimumą. „Toro Rosso” net įsivėlė į viešą kivirčą su prancūzų variklių gamintoju, o jiems buvo pagrasinta, kad sezoną gali užbaigti neturėdami jokio variklio.

„Renault” vadovas Cyrilas Abiteboulas apgailestavo dėl žemo patikimumo, tačiau teigė, kad neturėjo kito pasirinkimo nei būti agresyviems bandant neleisti „Ferrari” ir „Mercedes” pabėgti tolyn.

„Visiškai aišku, kad 2017 metais didelis nusivylimas buvo prastas patikimumas, kuris labai brangiai kainavo. Kainavo jis brangiai mums patiems ir komandoms klientėms, kurių norėčiau atsiprašyti”, – sakė C. Abiteboulas.

„Tačiau mes privalėjome būti agresyvūs su tikslu sukurti platformą, kuri palaikytų kitų variklių gamintojų lygį.”

„Tai buvo naujo variklio ir žiemos bandymų metu nuvažiuotų kilometrų stokos kombinacija.”

„Mums pavyko surasti keletą problemų per žiemos bandymus ir keletą iš jų sezono pradžioje, o tai buvo šiek tiek per vėlu, kad greitai sureaguotume ir ištaisytume problemas.”

„Vėliau, mes pabandėme pažaisti su ugnimi leisdami naudoti įvairius galios nustatymus, kurie turėjo įtakos patikimumui. Mums taip pat kilo problemų su aušinimu, o kai kurios ekipos nesilaikė mūsų nurodymų.”

C. Abiteboulas atskleidė, kad „Toro Rosso” turėjo daugiau gedimų antroje sezono pusėje, nes jie nesilaikė aušinimo ribų taip kaip kitos ekipos.

„Suradome naujų būdų kaip padaryti variklį galingesnį, tačiau tai sukėlė pirmą problemų bangą.”

„Nuvažiuojant daugiau kilometrų pastebėjome, kad turime patikimumo problemų, kurios susiję su detalių nusidėvėjimu.”

„Pabandėme tą suvaldyti sumažinant darbinę temperatūrą, tačiau nevisos komandos tą darė.”

Patikimumo stoka neleido prancūzų ekipai aplenkti „Williams” ir užimti penktą konstruktorių taurės poziciją.

„Nepatikimumas mums kainavo labai daug, mes galvojame, kad dėl to praradome 45 taškus, kurie reikštų penktą vietą įskaitoje, o penktoji vieta buvo mūsų tikslas.”

„Tai labai negatyvu ir tokio negatyvumo aš nenoriu, kai turi pasitraukti bolidas, nesvarbu ar tai mūsų komandos bolidas ar bet kuris kitas su mūsų varikliu. Tai labai erzina.”

„Tai brangiai kainuoja mūsų įvaizdžiui ir reputacijai, todėl kitais metais mes turime išspręsti visas bėdas, kad nepatektume į tokią pačią situaciją.”

 

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia