
Pasak Helmuto Marko, Fernando Alonso buvo dalis „Honda” problemų, kurias jie turėjo ir sako, kad ispanas darė viską, kad japonai atrodytų siaubingai.
Praėjusį sezoną, po dar vieno nesėkmingo „Honda” pasirodymo, „McLaren” nusprendė atsisakyti japonų paslaugų po trijų praleistų metų kartu.
Visus tris sezonus komanda nuolat kentėjo dėl tempo trūkumo ir neįtikėtino baudų skaičiaus ir visa tai dėl patikimumo stokos.
Tuo tarpu 2018 metais „McLaren” naudos „Renault” variklius, o „Honda” savo jėgaines tieks „Toro Rosso” ekipai.
„Red Bull” patarėjas sako, kad prie „Honda” problemų nemažai prisidėjo ir Fernando Alonso.
„Honda” yra labai aktyvi ir šiuo metu kažką naudingo yra suradusi”, – sakė Helmutas Marko.
„Galbūt su antrąja savo variklio versija jiems pavyks būti panašiame lygyje kaip „Renault”.
„Honda” turėjo eiti į kompromisą dėl „McLaren” važiuoklės specifikos. Jie negalėjo savo variklio kurti laisvai, kadangi buvo suvaržyti.”
„F. Alonso stengėsi padaryti viską, kad variklis atrodytų siaubingas”, – pridėjo „Red Bull” patarėjas.