Šiemetinis „Ferrari“ variklis po užvedimo išleidžia labai daug dūmų, tai sukėlė klausimų konkurentams.
Šiemet prieš sezoną buvo garsiai kalbama, kad nuo šiol nebebus galima kartu su kuru deginti tepalo, tačiau kaskart kai užvedamas „Ferrari“ pasirodo tirštas dūmų kamuolys.
Be to ir trasoje nufilmuotas italų bolidas leidžia tirštesnius dūmus už konkurentus.
Niki Lauda sakė, kad: „kas kart kai jie užveda savo bolidą, mes dūstame savo garaže. FIA turėtų išsiaiškinti kas čia vyksta.“
Charlie Whitingas savo ruožtu patikino, kad „Ferrari“ neviršina leidžiamo sudeginti tepalo normos.
„Aš esu tikras jie išspręs šią problemą“, – sako Charlie.
Pernai „Renault“ ir „McLaren“ skundėsi FIA, kad kai kurios komandos tepalą maišo kartu su kuru ir jį degina, taip įgaudamos papildomą pranašumą.
FIA paskelbė, kad jie turi būdų, kaip visa tai sukontroliuoti ir jie užtikrins, kad tai daugiau nepasikartotų. Šiuo pareiškimu garsiai suabejojo „Renault“.