
Po patikimumo problemų, su kuriomis „Ferrari” susidūrė dėl visiškai naujo turbinos dizaino nuo 2016 m., italų ekipa iki šiol dirbo ties šios problemos šalinimu, dėl ko Sebastianas Vettelis ir Kimis Riakkonenas buvo priversti važiuoti neišnaudodami visos variklio galios.
Kaip teigė Vokietijos transliuotojas „RTL”, cituodamas ekspertus, dėl to italų ekipa prarasdavo iki pusės sekundės viename rate.
Taigi, Monrealyje „Ferrari” pilotų duetas jau turės galimybę išnaudoti visą šių metų jėgainės potencialą.
Pažymėtina, kad „Mercedes” taip pat į Kanadą ketina atsivežti šiek tiek patobulintą jėgainę, tačiau pakeitimai yra minimalūs, susiję tik su patikimumu, todėl vokiečių ekipa tam nepanaudojo nei vieno tobulinimo taško.
tikiuos tokių dūmų nebus ir galės pasidraskyti dėl pole bei podiumo pozicijų, jei merc, ferrari ir rbr bus lygūs, tai bus įdomus gp