
2017 m. „McLaren” ekipai prasidėjo blogiau nei buvo galima tikėtis. Gilias tradicijas turinti komanda su dideliais sunkumais susidūrė jau pirmosios bandymų sesijos Barselonoje metu.
Jau per pirmąsias dvi bandymų dienas Wokinge įsikūrusi komanda susidūrė su tepalo sistemos problemomis ir buvo priversta du kartus pakeisti „Honda” variklį.
Per keturias bandymų dienas „McLaren” sugebėjo įveikti vos 208 ratus (968 kilometrus – red. past.). Tai yra antras blogiausias rezultatas rikiuotėje, kadangi mažiau ratų įveikė tik „Toro Rosso” – 184.
Akivaizdu, kad ne to tikėjosi šios komandos gerbėjai ir vadovai.
Komandos lenktynių direktorius Ericas Boullieras taip pat pripažįsta, kad testai nesusiklostė taip, kaip buvo tikėtasi.
„Tai tik pirmosios (bandymų) dienos, bet atvykę į Barseloną mes tikėjomės truputį daugiau, tačiau savaitė prasidėjo ne taip, kaip laukėme. Manau, kad Japonijoje bus atlikta nemažai darbo, siekiant išsiaiškinti, kodėl susidūrėme su šiomis problemomis. Problemomis, su kuriomis mes absoliučiai nesitikėjome susidurti, įskaitant ir „Honda”.
Nepaisant to, prancūzas mano, kad komanda yra daug geresnėje pozicijoje nei buvo tokiu pat metu pernai.
„Esame daug geresnėje situacijoje, bet, jei nuoširdžiai, ne tokioje, kokioje mes ir mūsų fanai tikėjomės, kad atsidursime po trijų metų darbo”.
Paklaustas, kodėl „Honda” atsilieka nuo kitų variklių gamintojų tiek pagal galią, tiek pagal patikimumą, E. Boullieras tai aškino tuo, jog japonų jėgainių gamintojas prie naujojo variklio pradėjo dirbti trimis metais vėliau.
„Mercedes”, „Renault” ir „Ferrari” (naujojo variklio gamybą) pradėjo 2010, be to, visi trys gamintojai turėjo egzistuojančią infrastruktūrą ir jau gamino Formulės 1 variklius. Kai 2013 m. „Honda” nusprendė sugrįžti, jie pradėjo nuo nulio – nuo tuščių pastatų! Jie turėjo daug ką įsigyti ir surasti tinkamus žmones. Taigi, norint būti teisingam, reikia į visa tai atsižvelgti. Deja, nėra būdo iškart panaikinti atsilikimą”.



Liūdna klausytis tokių pasiteisinimų ,