
Antrąją ir paskutinę bandymų dieną Barselonoje greičiausias buvo Valtteri Bottas, antroje vietoje liko Antonio Giovinazzi, trečioje – Lando Norrisas.
Antrąją, kaip ir pirmąją, bandymų dieną daug incidentų neįvyko ir visos komandos sėkmingai vykdė savo programas.
Visgi pirmoji raudona vėliava trasoje pasirodė jau po pietų ir jos autorius buvo „Haas“ lenktynininkas Kevinas Magnussenas. Danas sustojo trasoje, kai inžinieriai pastebėjo, kad sistemose yra pakitimų, todėl saugumo sumetimais bolidas ir buvo sustabdytas.
Po šio incidento „Haas“ lenktynininkas į trasą nebe sugrįžo ir dieną užbaigė nuvažiavęs 75 ratus ir pasiekė ketvirtą greičiausią laiką.
Greičiausias antrąją bandymų dieną buvo Valtteri Bottas ir „Mercedes“, o daugiausiai ratų nuvažiavo „Force India“ – 233 ratus.
Bandymų rezultatai
# | Pilotas | Komanda | Laikas | Skirtumas | Ratai |
---|---|---|---|---|---|
1 | V. Bottas | Mercedes | 1:16.904 | 139 | |
2 | A. Giovinazzi | Ferrari | 1:16.972 | +0.068 | 148 |
3 | L. Norrisas | McLaren | 1:18.039 | +1.135 | 80 |
4 | K. Magnussenas | Haas | 1:18.274 | +1.370 | 75 |
5 | N. Mazepinas | Force India | 1:18.344 | +1.440 | 112 |
6 | J. Aitkenas | Renault | 1:18.942 | +2.038 | 120 |
7 | C. Leclercas | Sauber | 1:18.993 | +2.089 | 139 |
8 | R. Kubica | Williams | 1:19.253 | +2.349 | 123 |
9 | P. Gasly | Toro Rosso | 1:19.410 | +2.506 | 39 |
10 | S. Vandoorne | McLaren | 1:19.914 | +3.010 | 96 |
11 | J. Dennis | Red Bull | 1:20.440 | +3.536 | 75 |
12 | S. Gelaelis | Toro Rosso | 1:20.763 | +3.859 | 83 |
13 | N. Latifi | Force India | 1:21.412 | +4.508 | 121 |