Antrieji bandymai. Antroji diena: geriausiai pasirodė Danielis Ricciardo

1
daniel ricciardo

Antrųjų bandymų antrąją dieną Barselonoje geriausiai pasirodė „Red Bull“ komandos lenktynininkas Danielis Ricciardo, o „McLaren“ ir toliau maudosi problemų liūne.

Šiandien ryte bandymus pagal planą turėjo pradėti „Ferrari“ lenktynininkas Kimi Raikkonenas, tačiau suomis turėjo skrandžio problemų ir prie vairo sėdo tik po pietų, o iki tol bolidą pilotavo Sebastianas Vettelis, kuris vakar buvo greičiausias.

Reklama

Rytą puikiai pradėjo „McLaren“ lenktynininkas Fernando Alonso, kuris nuvažiavo 47 ratus ir … įvyko eilinis britų komandos fiasko. Ispano bolidas pradėjo rūkti, o variklio alyva išbėgo ant trasos.

Puikiai dieną pradėjo „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas, kuris važiavo viena po kito greičiausius ratus ir iki pietų, kai atėjo laikas pasikeisti su Valtteri Bottu, britas buvo nuvažiavęs 90 ratų.

Tačiau pirmosios dienos pusės žvaigždė – „Red Bull“ lenktynininkas Danielis Ricciardo. Australas iki pietų nuvažiavo 90 ratų, bei užfiksavo trasos rekordą – 1:18.047. Tiesa rato laikas užfiksuotas su naujausiomis hyper minkštosiomis padangomis.

Antroji raudona vėliava pasirodė jau po pietų, kai „Toro Rosso“ lenktynininkas Brendonas Hartley sustojo aptarnavimo zonos pabaigoje, dėl klaidos bolido sistemoje, kuri ir užgesino variklį. Tačiau neilgai trukus zelandietis vėl sugrįžo į trasą ir tęsė savo programą, bei nuvažiavo daugiau nei 100 ratų.

Amerikiečių „Haas“ ekipa susidūrė su variklio problemomis. Komanda savo „Twitter“ paskyroje pranešė, kad tvarko alyvos nutekėjimo problemą. Tuo tarpu Romainas Grosjeanas buvo priverstas ilgai laukti garaže. Likus apie 20 minučių iki sesijos pabaigos prancūzas, pagaliau, ir vėl išvažiavo į trasą.

Likus 2 valandoms iki bandymų pabaigos „Red Bull“ pradėjo vykdyti lenktynių simuliaciją. Danielis Ricciardo pradėjo su vidutinio kietumo padangomis, su kuriomis jo laikas buvo apie 1:23.3, tada atliko sustojimą ir dar kartą panaudojo naujas vidutinio kietumo padangas, su kuriomis tempas ir toliau buvo stabilus – 1:22.5. Dienai artėjant į pabaigą, australas pradėjo sustojimų aptarnavimo zonoje praktiką, po kiekvieno nuvažiuoto rato, jis apsilankydavo aptarnavimo zonoje ir pasikeisdavo naujus ratus.

Po pietų į bolidą sugrįžęs Kimi Raikkonenas nebuvo itin produktyvus, kadangi dažniau buvo garaže nei trasoje, o ratų laikai ilgą laiką buvo virš 1 minutės 20 sekundžių. Suomis įveikė mažiausiai ratų iš visų trasoje apsirodžiusių lenktynininkų.

„Renault“ komandos lenktynininkas Nico Hulkenbergas po pietų vykdė lenktynių simuliaciją, kuri buvo atlikta iki pabaigos įveikus 92 ratus.

Artėjant bandymų pabaigai „McLaren“ užvedė savo bolidą ir išleido Fernando Alonso į trasą.

Likus keletai minučių iki sesijos pabaigos trasoje pasirodė raudona vėliava. Jos kaltininkas „Sauber“ lenktynininkas Charles Leclercas, kuris paslydo trasoje ir atsidūrė žvyre.

Pakartotinių startų praktika:

Rezultatai

 #  Pilotas  Komanda  Važiuoklė  Laikas  Atsilikimas  Ratai
1. D. Ricciardo Red Bull Racing RB14 1:18.047 165
2. L. Hamiltonas Mercedes W09 1:18.400 +0.353 90
3. V. Bottas Mercedes W09 1:18.560 +0.513 85
4. S. Vettelis Ferrari SF71H 1:19.541 +1.494 66
5. B. Hartley Toro Rosso STR13 1:19.823 +1.776 119
6. F. Alonso McLaren MCL33 1:19.856 +1.809 57
7. C. Sainzas Renault RS18 1:20.042 +1.995 88
8. R. Grosjeanas Haas F1 VF-18 1:20.237 +2.190 78
9. K. Räikkönenas Ferrari SF71H 1:20.242 +2.195 49
10. L. Strollas Williams FW41 1:20.349 +2.302 63
11. N. Hülkenbergas Renault RS18 1:20.758 +2.711 102
12. E. Oconas Force India VJM11 1:20.805 +2.758 130
13. C. Leclercas Sauber C37 1:20.918 +2.871 160
14. S. Sirotkinas Williams FW41 1:22.350 +4.303 80

Didžiausias greitis

 #  Pilotas  Greitis
1. S. Vettelis 291.1
2. V. Bottas 288
3. L. Strollas 287.2
4. E. Oconas 286.4
5. C. Sainzas 285.7
6. C. Leclercas 285.7
7. L. Hamiltonas 284.9
8. K. Räikkönenas 284.9
9. B. Hartley 284.9
10. F. Alonso 283.4
11. D. Ricciardo 283.4
12. R. Grosjeanas 281.9
13. S. Sirotkinas 277.6
14. N. Hülkenbergas 275.5
Reklama

1 komentaras

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia