
„Mercedes” vadovas Toto Wolffas mano, kad paskutiniai „Ferrari” variklių gedimai rodo, kaip stipriai italai stengiasi nugalėti jo komandą.
Malaizijoje abu bolidai patyrė variklio problemų, Sebastiano Vettelio variklis sugedo kvalifikacijoje, o Kimi Raikkoneno lenktynėse. Japonijoje Sebastianui Vetteliui vėl kilo problemų su varikliu ir po kelių ratų turėjo iš jų pasitraukti dėl uždegimo žvakės gedimo.
Sebastiano Vettelio šansai nugalėti šių metų čempionate mažėja su kiekvienomis lenktynėms – dabar atsilikimas iki Lewiso Hamiltono yra 59 taškai, tačiau vokietis sako, kad šansų vis dar yra.
Šie „Ferrari” bolidų gedimai vyksta dėl pastangų patobulinti variklį ir visą bolidą. Italų bolidas buvo labai greitas Singapūre ir Malaizijoje. Toto Wolffas užjaučia „Ferrari” dėl dabartinės situacijos, tačiau sako, kad galios ieškojimas visada atveda prie patikimumo problemų.
„Šiame sporte nebūna lengva. Čia viskas yra apie taip, kaip tu gali turėti greičiausią bolidą, geriausią lenktynininką ir geriausius pasirodymus. Mes buvome tokioje padėtyje. Mes turėjome sunkių momentų, kai mūsų pilotai kentėjo dėl patikimumo trūkumo.”
„Kai bandai spausti iki ribų, visada pasieki limitą. „Ferrari” tobulinimas nuo 2016 iki 2017 metų buvo išskirtinis ir greičiausiai dabar buvo tobulinimo fazės pasekmės. Vis dėlto, aš galiu suprasti koks tai jausmas, kai per tris lenktynes prarandi daugybę taškų. Tai nėra malonus jausmas.”
Praėjusių metų variklių gedimai, kurie turėjo įtakos Lewiso Hamiltono kovai dėl čempiono titulo, buvo pagrindinis komandos tikslas. Toto Wolffas sako, kad tie gedimai komandai padėjo pasiekti gerą patikimumo lygį, kuriuo šiais metais jie mėgaujasi.
„Yra pasakymas, kad norėdamas pasiekti finišą pirmas, pirmiausiai turi kirsti finišo liniją. Tačiau tai viena iš dalių, kurią kiekviena komanda turi išmokti. Tu ieškai galios ir tuo pačiu bandai išlikti patikimas. Jie tikrai surado labai daug galios ir bando padaryti ją patikima, tačiau nežinau daug dalykų, kurie vyksta „Ferrari”.
„Aš esu patenkintas, kad mes sugebėjome viską sustyguoti, o mūsų kokybės ir dizaino darbuotojai nuveikė išskirtinį darbą padarydami mus itin patikimais šiais metais. Tačiau dar liko keturios lenktynės, todėl plokime tik tada kai visos likusios lenktynės pasibaigs.”