Mike Gascoyne: „McLaren” spredimas skirtis su „Honda” jau priimtas

0

Mike Gascoyne sako, kad „McLaren” jau yra priėmusi sprendimą skirtis su „Honda” šių metų pabaigoje. Tačiau nežino, kaip tai paskelbti viešai.

Sky Sports F1 laidoje F1 Report dalyvavo buvęs „Toyota” technikos direktorius sako, kad visos „McLaren” kalbos apie savo variklių partnerį rodo, kad sprendimas greičiausiai yra priimtas.

Reklama

Zakas Brownas įvardino „Honda” kaip pasimetusius ir nežinančius kaip elgtis, o Ericas Boullieras pasirodymą Kanadoje pavadino ‘visiškai nepriimtinu’. Tokios kalbos pasak M. Gascoyne rodo, kad „McLaren” jau yra pradėjusi rengti dokumentus skyryboms.

„Retorika buvo labai kritiška per keletą paskutinių lenktynių. Tai skamba lyg sprendimas jau būtų priimtas ir jie ieško būdų kaip tai paviešinti. Buvo didžiulių pasikeitimų su „Honda”, kurie arba situacijos nepakeitė arba ją pablogino”, – sakė M. Gascoyne.

Kanadoje pradėjo kalbėtis su „Mercedes”

Įvairūs šaltiniai teigia, kad „McLaren” susitiko su „Mercedes” Kanados GP metu ir derėjosi dėl variklių tiekimo sąlygų. Prieš tris metus „McLaren” ekipa nusprendė naudoti „Honda” varikius, kadangi teigė, kad su „Mercedes” čempionato jie nelaimės.

Technikos analitikas Craigas Scarboroughas įsitikinęs, kad grįžimas prie „Mercedes” variklių būtų labai logiškas ir neskausmingas svarstant 2018 metų pasirinkimus.

„Mercedes” yra akivaizdus pasirinkimas. Be abejonės, tai geriausias variklis. Jie yra labai geri su savo klientais ir politiškai viskas puikiai tiktų. Kiti variantai? Nematau „McLaren-Ferrari”, o „Renault” nėra tas kelias, kuriuo norėtum eiti. Todėl tai turėtų būti „Mercedes” arba jie ir toliau turėtų likti su „Honda”

„Nuo „Honda” pereiti prie „Mercedes” tikriausiai būtų mažesnis šuolis, nei nuo „Honda” prie „Ferrari” ar „Renault”, kadangi pastarieji turi labai skirtingas vidines variklių schemas”, – kalbėjo Craigas Scarboroughas.

„Sauber-Honda” sutartis

Dar prieš Rusijos GP „Sauber” ir „Honda” paskelbė apie bendradarbiavimą ir nuo 2018 metų šveicarų ekipa naudos japonų variklius. Pasak įvairių gandų „Honda” jėgaines tieks nemokamai dėl galimų gedimų, su tikslu pagerinti galią ir patikimumą.

„Sauber” ekipa turi ribotą biudžetą, todėl tokia partnerystė leis sutaupyti apie 20-30 milijonų eurų per sezoną.

Iš pradžių atrodė, kad „Honda” pasirašydama sutartį su „Sauber” neketina pasiduoti ir nori įsitvirtinti Formulėje 1 su dvejomis komandomis. Tačiau gali būti, kad japonai nujautė skyrybų galimybę ir nenorėdami prarasti daugybės investuotų pinigų susitarė šveicarais.

Kitu atveju, įvykus „McLaren” ir „Honda” skyryboms, japonai liktų be vietos Formulėje 1 ir daugybės milijonų investuotų į variklį ir „McLaren” pilotą Fernando Alonso.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia