
„Sauber komandos vadovė Monisha Kaltenborn yra įsitikinusi, kad ekipa su „Honda” jėgos agregatais kitais metais bus konkurencinga.
Šiuo metu šveicarų ekipa, taupumo sumetimais, yra priversta važiuoti su 2016 m. modifikacijos „Ferrari” motorais, kurie, lyginant su šiųmetine italų variklių versija versija, stokoja galios.
2018 m. „Sauber” turės galimybę naudoti naujausios modifikacijos, tik jau ne „Ferrari”, bet minėto japonų gamintojo variklius, kadangi tapo antrąja „Honda” kliente Formulėje 1.
Vis dėlto, problema yra ta, kad „Honda” šiuo metu gamina mažiausiai konkurencingą ir labiausiai nepatikimą variklį tarp visų F1 jėgos agregatų tiekėjų. Nepaisant to, „Sauber” vadovė M. Kaltenborn yra įsitikinusi, kad „Honda” problemos yra laikinos.
„Aš nesijaudinu dėl to, ką mes matome šiuo metu.. Esame įsitikinę, kad „Honda” problemos yra išsprendžiamos”.
Taip pat „Sauber” vadovė atskleidė, kad, prieš pasirašant susitarimą dėl variklių tiekimo, su „Honda” buvo diskutuota ilgai ir esamos problemos yra žinomos.
„Svarbu yra turėti aiškumą. Mes kalbėjomės ilgai ir turime supratimą (apie „Honda” problemas – red. past.). Svarbu, kad „Honda” žino savo problemas ir yra nusiteikusi jas spręsti”, – vokiečių leidiniui „Bild” apibendrino M. Kaltenborn.
Na aisku, negi pasakys, pasirinkome Honda, kadangi kitu pasirinkimu Sauber neturi 😀
Na taip , bet jeigu suklydo su situo pasirinkimu, tai bus liudna visai…