
Rossas Brownas teigia, kad dabartinis lenktynių skaičius Formulės 1 kalendoriuje yra užtektinas. Tiesa, į šį sportą atėjus naujiems savininkams „Liberty Media”, buvo pranešimų apie planus kalendoriuje turėti 25 ar daugiau lenktynių.
R. Brawnas, naujasis Formulės 1 sportinis direktorius, sutinka, kad daugiau lenktynių galėtų būti JAV žemyne. „Aš sutinku (dėl naujų trasų JAV – red. past.), tačiau pagrindinė mūsų siekiamybė turi būti tų trasų ir lenktynių jose kokybė. Šiaurės Amerika yra svarbi rinka, tačiau lygiai taip pat ir Europa, ir Azija.”
„Kiek turėtume turėti lenktynių? Nereikėtų išpūsti tvarkaraščio – 20-21 lenktynės yra maksimumas. Kitais metais grįžta Prancūzija, galbūt Vokietija. Tuo pačiu ir Monza yra labai svarbi,” – patikino britas.
Pasirodžius pranešimams, kad į čempionatą dėl didesnio garso gali būti sugrąžinti natūraliai aušinami varikliai, R. Brawnas atsakė: „Abejotina idėja. Tačiau mes galvojame apie hibridinio variklio evoliuciją.”
Dar viena naujai pasiūlyta idėja – sukurti „Pirelli” konkurenciją. „Konkurencija yra naudinga, tačiau tuo pačiu brangi. O „Pirelli” atlieka puikų darbą – tikrai nevertėtų jų labai kritikuoti. Manau, mes tikrai išanalizuosime, kurios padangos yra geriausios Formulei 1, apie kurią svajojame.”
Fanams neabejotinai 25 varžybos būtų puiku 🙂
Pradėtume kovo 1, baigtume lapkričio 30. 3 mėnesiai pertraukai. 😉
Ta pertrauka nėra gerai ,bet kada yra laukimas, gal viskas pasidaro daug įdomiau, nei jeigu tos pertraukos nebūtų 😀
Kiekvienam savo. Man asmeniškai užtektų 16 lenktynių.
Kodel ? Ar cia del dominavimo pasidaro nebeidomu?
Visiškai sutinku su bush. Na gal 16 ir mažoka, bet 18 tai būtų per akis. Nežinau kuo jūs užsiimate, bet deja man asmeniškai vasara dažniausiai būna labai užimta, todėl spėti viską tiesiogiai pamatyti labai sunku, o kuo daugiau etapų tuo dar sunkiau. Ne tiesiogiai žiūrėti deja negaliu, visas įdomumas dingsta ir čia ne vien apie f1 kalbu. Kita, tai manau vist tik mažesnis etapų skaičius, formulę darydavo kur kas profesionalesne, tai yra kad pasiruošimas lenktinėms būdavo geriau išnaudotas, o kadangi etapų mažiau, iš kiekvieno jo, ekipoms reikia išspausti max, klysti nebuvo kur. Save laikau dideliu f-1 fanu, bet etapų skaičiaus didinimas man asmeniškai nepatinka. Kaip pvz pateiksiu nba reg. sezoną, kur daugiau kaip 40% rungtynių nieko vertos ir visiškai neįdomios, tad kam to reikia, seki rezultatus šiek tiek ir pradedi stebėti tik nuo playoffų.
Manau, kad visi turime veiklos ir uzsiemimu, bet kaip gerbejas ir jeigu labai rimtas, visada stengsiesi rasti laiko paziureti bent jau lenktynes. Aisku buna, kad nevisada pasiseka, visiems taip nutinka, Faktas, kad didelis lenktyniu skaicius padarytas is komercines puses, F1 siekia surinkti daugiau pinigu. Del mazesnio kiekio lenktyniu turiu sutikti, kad komandos turi isnaudoti visas galimybes ir negali klysti, galbut tos retesnes varzybos pritrauktu daugiau ziurovu i viena trasa, vien del to, kad maziau kartu isvysi Formule 1.
Jeigu lenktynes nebutu i vienus vartus kaip 3 sezonus su Mercedes, gal uztektu ir 10 lenktyniu, jeigu jose del pirmos vietos kovotu kokie 4 lenktynininkai, bet dabar tas dominavimas labai atmusa, nes daug maz zinai kaip viskas baigsis del 1-2 vietos.
Praeivis>> Dominavimas čia ne prie ko. Tiesiog nebeįdomu, kai per daug etapų. Seniau F1 laukdavau kaip šventės, o dabar visiškai dzin dėl lenktynių. Tai viena iš pradžių, kodėl praeitais metais tiesiogiai stebėjau 3-4 lenktynes ir visiškai dėl to nesigailiu. Yra svarbesnių dalykų nei F1, ypač vasarą.
rally>> NBA gal ir nesvarbios, 40% rungtynių, bet F1 kiekviena klaida gali būti skaudi. Tačiau sutinku, kad NBA tik nuo atkrintamųjų pasidaro įdomia. Kita vertus, NHL arba NFL visiškai kita istorija ir ten visas sezonas būna įdomus, tad F1 tarpsezoniu yra ką stebėti. O kur dar visokie IndyCar, NASCAR, WRC ir kiti čempionatai, kurie prasideda prieš F1 sezoną…
bush >> Tai aš ir turiu galvoje, kad jei f-1 ir toliau didintų lenktynių skaičių, atsirastų tokių, kurie galbūt net aukotų kaip kurias lenktynes vardan tobulėjimo, o tai nėra gerai, lenktynės kaip pats sakei, kiekvienam fanui turi būti tarsi šventė. Asmeniškai aš nuo 2009 visas lenktynes stebėjau tiesiogiai, nes kitaip negaliu, o jei lenktynių skaičius bus didinamas, deja nebegalėsiu stebėti visko tiesiogiai, man tai būtų labai blogai.
Jau ir aš užsimaniau, kad reikia mažiau etapų. Įtikinot, kad taip būtų geriau 😀
Na, sėkmės tuomet atrenkant tas 16… 🙂 Būtų sunku.
Asmeniškai labai lengva, iš tvarkaraščio išmetam Bahreiną, Singapūrą, Rusiją, Abu Dabį, Ostiną ir Baku. Lieka 14 etapų. Surandame 4 nuostabias senąsias trasas Amerikoje, Pietų Amerikoje, Afrikoje ir Azijoje, viskas, 18 nuostabių lenktynių. 🙂
Is tavo isvardintu, tai man Rusija ir Baku yra visiskas slamstas, kitose dar kartais buna visai idomu, nors irgi nevisada
Man atsirinkus etapus, tai lieka 11 iš dabartinio tvarkaraščio, tad dar 5 galėtų prisidėti, kuriuos nemanau, kad būtų sunku surasti.
bush >> Jo, tiksliai paskaičiavus, man asmeniškai lieka irgi 11 etapų iš kalendoriaus, Taigi tikrai, kadangi save laikau dideliu f-1 fanu, padaryti tvarkaraštį iš 16 nuostabių etapų, nebūtų sudėtinga. Adelaide, Zandvrootas, Fuji, old Hokenheimas, Kyalami, ir dar daug, daug kitų, visų neišvardysi…
rally>> Adelaidės ir Fuji nebus, nes yra Melburnas ir Suzuka. Senąjį Hockenheimą pamiršk, nes ten dabar auga miškas. Kyalami? Kažkaip nieko įdomaus iš ten nepamenu. Dėl Zandvoorto klaustukas, nes dar yra Asseno trasa, bet ji galbūt labiau pritaikyta motociklams. Ir be jų yra neblogų naujų trasų kaip Portimao ar Motorland Aragon. Aš labiausiai norėčiau, kad F1 sugrįžtų į Long Beachą arba Watkins Gleną, bet abejoju, kad amerikiečiams būtų įdomu ir jie greičiausiai nemėtytų pinigų, kad trasas pritaikyti F1.
Žiūriu jūs abu čia rimtai pasikaustę kalbėdami apie trasas 🙂
bush >> Na jei Fuji galima pamiršti turbūt, tai Adelaides niekad nereiktų atmesti, bet kada Melburnas gali atsisakyti šio reikalo, o ir Adelaidei lenktynės vyksta pastoviai, tai trasa tikrai pasiruošusi, arba bent jau su nedidelėmis investicijomis priimtu f-1. Hokenheimą paminėjau tik šiaip, kaip kadaise buvusią labai gerą trasą, tačiau taip, iš jos nieko nebeliko, nors teko skaityti, kad ir Vokietijoje yra begalė žmonių norinčių „gražinti” trasą, na ne lenktynės, bet bent jau kad nebūtų apaugę, kad būtų tvarkinga, keliukai, jokių krūmų, medžių ir t.t. trasos vietoje. Kyalami lenktynių labai įspūdingų ir aš neatsimenu, bet tai vienintelė padori trasa Afrikoje, o kad ten reikia rengti lenktynes, tai faktas, beje senoji Kyalami buvo įspūdinga, trumpa ir labai greita, tačiau jos jau techniškai nebeįmanoma gražinti. Assenas f-1 visiškai netinka, nors konfiguracija labai įdomi. Užsiminei apie JAV rinką, tai ten man patiko Detroito trasa, esu matęs pora lenktynių, žinoma įrašus, tikrai įdomu ten būtų pamatyti dabartines formules.
Kalbant apie JAV trasas: https://www.f1news.lt/niujorkas-los-andzelas-majamis-ar-las-vegasas/ skaitet ar ne nezinau, bet verta paziureti.
rally>> Nieko gero iš tos Detroito trasos – lenkti neįmanoma, asfalto būklė buvo apgailėtina ir dėl to visą laiką ten vyko procesinės lenktynės. O kas gero iš Kyalamio trasos? PAR neturi nei pinigų tam, nei savo piloto, kuris artėtų prie F1. Kur įdomios lenktynės buvo, tai Dalase. Taip, trasos būklė irgi nebuvo labai gera, bet lenktynės buvo visai linksmos. Gaila, kad ten F1 apsilankė tik vieną kartą. Estorilą galima pamiršti, nes jie neturi tam pinigų ir Portimao yra geresnė visomis prasmėmis. Magny Cours visiškai nepatraukli trasa nei finansiniu, nei įdomumo požiūriu, o dėl Paul Ricardo pamatysime kitais metais, bet nesitikiu, jog ten bus kažkas stebuklingo, nes seniau ten irgi buvo vienos iš nuobodesnių lenktynių. Tas pats galioja ir Imolos trasai. F1 galėtų pabandyti sugrįžti į Indianapolio trasą, bet klausimas ar trasos savininkai to norėtų, nes ten ir taip pilna lenktynių vyksta. Iš tikro, tai neverta kalbėti apie senas trasas, nes didelė jų dauguma nebėra tinkama F1 ir reikia ieškoti įdomių, naujų ir patrauklių visom prasmėm trasų.
bush >> Pirma, tai kas buvo anais laikais, lyginti su šiais laikais, visiškai beprasmiška. Viskas pasikeitė, praktiškai liko tik vardas f-1, tad kur buvo nuobodžios lenktynės, nereiškia kad jos tokios būtų ir dabar. Kalbant apie trasų būkles, vėlgi visa tai vyko prieš daugiau nei 20 metų, tai apie ką mes čia kalbame? Kokia būklė? Kam tai rūpi su šiuolaikinėmis technologijomis ir Detroito konfiguraciją galima būtų pastatyti į geresnę būklę nei tas pats Monakas, ar Singapūras Grįžtant prie trasų, tai man asmeniškai ne vien lenkimai svarbiausia lenktynėse, tad Detroito trasa žavėjo ne dėl to, kad ten buvo krūvos lenkimų ir permainų, plius niekas nesako, kad tos pačios Detroito konfiguracijos nebūtų galima patobulinti. Man asmeniškai Monako lenktynės vienos tų, kurių labiausiai laukiu, nors ten lenkimų praktiškai 0. Kalbant apie Dallasą, sutinku, lenktynės buvo smagios, trasa buvo tikrai nebloga, tačiau jos vyko tik kartą. Pvz. labai norėčiau f1 pamatyti Sonomoje, nors ten irgi lenkimų tikėtis būtų labai sunku, taip pat norėčiau pamatyti lenktynes Laguna Seca trasoje, nors ir trasa nėra labai tinkama f1. O šiaip jo, į senas trasas žvalgytis nėra gerai, ten sulaukti f-1 lenktynių sudėtinga, nors labai norėtusi. Be abejo būtų šaunu matyti naujas trasas, tačiau kaip rodo nesena istorija, jos paprastai nebūna geros, o ir dingsta gana greitai dauguma.
rally>> Detroito trasą gali pamiršti, nes tose vietose atsirado pastatai ir gatvės buvo perplanuotos. Jei jau prakalbom apie būklę, tai 2008 Kanados GP yra geras pavyzdys dėl asfalto, kai per naktį buvo atliekami darbai, kai pagerinti trasą.
Pirma tai jos aš tikrai nepamiršiu, nes man tai viena geresnių trasų f-1 istorijoje. Antra nieko ten baisaus nepakeista. Trečia, aš ir nesakiau, kad būdina atstatyti trasą identiška buvusiai. Detroitas vadinamas motoru mietu ir ne veltui, Detroite vyksta viena geriausių automobilių parodų, Detroitas yra galima sakyti USA automobilių sostinė. Vienas minusas, tai miestas, kuriame finansiniai reikalai klostosi sunkiai, tačiau nepaisant to, Indy Car lenktynės ten vyksta ir tai labai normalu ir logiška. F-1 Amerikoje siūlyčiau tikrai rinktis šį miestą, jei kalbėti apie gatvių lenktynes.
rally>> Detroitas bankrutavęs. Tai didžiausia priežastis, kodėl ten ir nevyks. Tikrai neturi nieko prieš, kad tau patinka Detroitas, bet reikia žvelgti realiai. Kiek buvo F1 lenktynių JAV miestuose, tai visur buvo patirtas fiasko, išskyrus Long Beachą, bet jie patys nelabai nori rengti F1 lenktynių, nes jiems matomai užtenka ir IndyCaro su dukterinėmis serijomis. Dar be abejo prie to prisideda milžiniški mokesčiai, kurie nemanau, kad pasikeis artimiausiu laiku. O kas dėl lenktynių, tai 2016 m. sezonas buvo pirmas sezonas, kai praleidau beveik visas lenktynes. Prieš tai stebėjau beveik kiekvienas lenktynes nuo 1995 ar nuo 1996 metų (aišku būdavo, kad kokių 3 lenktynių per sezoną nematydavau).
Sutinku, paminėti etapai be reikalo mėtosi sezone, visiškai nereikalingi. O PAR etapo labai norėčiau. 🙂