
Vakar buvo pirmoji žiemos bandymų diena, pagaliau pamatėme ilgai lauktus naujuosius bolidus trasoje, tačiau, kaip ir visada, ne visos komandos buvo atliktu darbu ar pasiektais rezultatais.
Pradėkime nuo „Sauber”, jie liko paskutiniąja komanda, tai natūralu, kad jie nebuvo daug besišypsantys po pirmosios dienos. Nors Marcusas Ericssonas apsuko 72 ratus, tačiau atsiliko per 5 sekundes nuo greičiausiojo Lewiso Hamiltono. Tiesa „Sauber” sakė, kad jų tikslas buvo išbandyti aero efektyvumą, bei įvairius nustatymus, tačiau pagal užfiksuotą laiką, galima daryti išvadą, kad neviskas vyko sklandžiai. Žinoma nereikėtų pamiršti, kad jie naudoja pernykštį „Ferrari” variklį, kuris be abejonės yra lėtesnis už naująsias jėgaines. Pascalis sako, kad galėjo dalyauti pirmuosiuose bandymuose, tačiau saugumo sumetimais buvo nuspręsta pasivažinėjimą su F1 bolidu nukelti iki antrųjų bandymų, jis sakė esąs įsitikinęs, kad startuos ir Melburne.
„McLaren” liko 10, tikrai nekokia diena jiems. Alonso per visą dieną apsuko tik 29 ratus. Juos kankino tepalo slėgio problemos. Ericas Boulieras komandos nesėkmes pakomentavo taip:”Geriau tegul mus ištinka bėdos čia, nei Australijoje.”
„Renault” ekipą atstovavęs Nico Hulkenbergas nuvažiavo 57 ratus ir atsiliko nuo greičiausio 3 sekundėm. Komanda vis dar ieško savo greičio. Kaip sakė komandos atstovas jie turėjo keletą smulkių nesklandumų, vienas iš jų važiuoklės perkaitimai.
„Williams” vakar vietą už bolido vairo užleido Felipei Massai, kuris grįžo iš „pensijos”. Per visą dieną jis apsuko 103 ratus ir nuo „Mercedes” atsiliko tik 0.3 sekundės. Žinoma pirmą bandymų dieną niekas nerodo tikrojo savo pajėgumo, tačiau tai yra neblogas pasiekimas. Iki pietų pertraukos jie savo darbą koncentravo į aero paketo bandymus, bei kitokius patikrinimus, o po pietų jie daugiau dirbo su naujosiomis „Pirelli” padangomis bei bolido nustatymais.
„Ferrari” šiandien buvo lyderė pagal įveiktų ratų vieno piloto. Sebastianas Vettelis apsuko 129 ratus ir nuo Lewiso atsiliko tik truputį daugiau nei viena dešimtąją sekundės. Tiesa Sebastianas greičiausią laiką užfiksavo su vidutinio kietumo padangomis, o „Mercedes” atstovas su minkšto mišinio. „Twitteryje” tiek vakar, tiek šiandien pasirodė ne viena žinutė iš žurnalistų esančių trasoje, kad „Ferrari” atrodo labai grėsmingai ir būtent jie galbūt galės mesti rimčiausią iššūkį „Mercedes” ekipai. Iki pietų Sebastianas atlikinėjo duomenų koregavimo darbus, nes duomenys realybėje skiriasi nuo tų kurie būna gaunami vėjo tunelyje. Dabartinis „Ferrari” variklis yra penkiais kilogramais sunkesnis nei pernykštis, bet svarbiausia jis yra patikimas, nes visą dieną Sebastianui nekilo jokių rūpesčių su technika. Nors pati komanda sako, kad kai ką reikėjo pakeisti, tačiau ką jie nesako, bet kadangi darbai neužtruko labai ilgai, matyt nebuvo labai svarbūs elementai.
„Haas F1” jau nėra sporto debiutantai, tad niekas jų šiemet nenuvertins. Vakar „Haas” atstovui Kevinui Magnussenui sekėsi gana gerai, jis apsuko 51 ratą ir nuo lyderio atsiliko vieną sekundę ir vieną dešimtąją. „Haas” liko ketvirti, tiesa Kevinui buvo sulūžęs priekinis sparnas. Kaip ir „Ferrari” ant „Haas” vakar buvo už dėtas „T sparnas”, jis ant vadinamojo „ryklio peleko”, skirtumas nuo kitų komandų, kad „Haas” labai virpėjo. Tas sparnas yra tik 5 centimetrų pločio, tačiau „Haas” kažkas su juo nepavyko.
„Force India” vakar atstovavo Sergio Perezas, jam pavyko apsukti 39 ratus ir nuo Lewiso jis atsiliko beveik dvi sekkundes. Nebuvo pati sklandžiausia diena jiems, Sergio sakė, kad jiems kilo nesklandumų su išmetimo sistema. Jis sakė, kad bolidas nebuvo pats geriausias, tačiau jis jautė didesnį sukibimą, bet dar yra kur tobulėti.
„Toro Rosso” vakar pilotavo Carlosas Sainzas jaunesnysis, jis apvažiavo 52 ratus ir nuo Hamiltono atsiliko 2.7 sekundės. Sainzas sakė, kad jis kol kas negali pasakyti ar naujoji „Renault” jėgainė yra geresnė, nei jų pernai naudota metų senumo „Ferrari”, nes šių metų bolidas daug sunkiau slysta per orą. Tad šiemet variklių galia turi kompensuoti ir daug labiau oro pasipriešinimą sukeliančius bolidus. Ne viskas ėjosi sklandžiai, bandymų metu jiems nukrito „beždžionėlės sėdynė”, ne viską išbandė ką norėjo, bet tikisi atsigriebti kitom dienom.
„Mercedes” buvo greičiausi šiandien. Žiemos bandymuose galima naudoti tik vieną bolidą, tad vakar jį dalinosi abu pilotai, tad sudėjus nuvažiuotus ratus į krūvą, gauname, kad „Mercedes” bolidas nuvažiavo daugiausia kilometrų. Greičiausią ratą įveikė Lewisas Hamiltonas, o Valtteri Bottas bolidą pilotavęs iki pietų pertraukos liko šeštas. Toto Wolffas sakė, kad jis patenkintas tiek Botto tiek Hamiltono atliku darbu. „Mercedes” taip pat išbandė „T sparną”, bolido elgsena abu pilotai buvo patenkinti. Taip pat „Mercedes” išbandė ir „ryklio peleką”.
„Red Bull” su Danieliu Ricciardo apsuko 50 ratų ir liko penktoje pozicijoje, pagal užfiksuotą laiką. Jiems daugiausia problemų kilo su baterijomis, po to bėdų kilo su davikliu dėl ko ilgą laiką turėjo praleisti savo garaže. Christianas Horneris sako, kad bolidas surinktas pirmą kartą buvo tik praėjusį trečiadienį, tad dabar išlenda didesnės ar mažesnės problemos.
Dar viena naujovė, kad komandoms buvo leista talpinti tiek fotografijas, tiek filmuotą medžiagą, kas vyksta „paddocke”, tačiau draudžiama rodyti vaizdą iš trasos, tad mūsų laukia vis daugiau naujienų iš pačių komandų.
Dar kartą pateikiame vakar dienos rezultatus.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Padangos | Skirtumas | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | L. Hamiltonas | Mercedes | W08 | 1:21.765 | Minkštos | 73 | |
2 | S. Vettelis | Ferrari | SF70-H | 1:21.878 | Vidutinės | +0.113 | 129 |
3 | F. Massa | Williams | FW40 | 1:22.076 | Minkštos | +0.311 | 103 |
4 | K. Magnussenas | Haas | VF-17 | 1:22.894 | Minkštos | +1.129 | 51 |
5 | D. Ricciardo | Red Bull | RB13 | 1:22.926 | Minkštos | +1.161 | 50 |
6 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:23.169 | Minkštos | +1.404 | 79 |
7 | S. Perezas | Force India | VJM10 | 1:23.709 | Minkštos | +1.944 | 39 |
8 | C. Sainzas | Toro Rosso | STR12 | 1:24.494 | Vidutinės | +2.729 | 52 |
9 | N. Hulkenbergas | Renault | RS17 | 1:24.784 | Vidutinės | +3.019 | 57 |
10 | F. Alonso | McLaren | MCL32 | 1:24.852 | Minkštos | +3.087 | 29 |
11 | M. Ericssonas | Sauber | C36 | 1:26.841 | Kietos | +5.076 | 73 |