
Šiandien prasidėjo pirmieji prieš sezoniniai Formulės 1 bandymai, kuriuose komandos pirmą kartą išbandė savo naują techniką.
Vos tik prasidėjus bandymams ir užsidegus žaliai šviesoforo šviesai kartojosi praėjusių metų scenarijus.
Nuvažiavus vieną ratą sugedo Fernando Alonso bolidas. „McLaren” komanda paskelbė, kad problema buvo alyvos nuotekis sistemoje. Komanda savo pilotą išleido tik po pietų, tačiau iškart kilo dar viena problema, tačiau ją pavyko greitai sutaisyti ir išleisti ispaną į trasą ilgesniam laikui.
Bandymų pradžia nepasisekė ir „Red Bull” komandai, Danielis Ricciardo nuvažiavęs keturis ratus sustojo ir teko kviesti pagalbos automobilį, kuris nuvežė techniką į aptarnavimo zoną. „Red Bull” bolidas dar kartą į trasą išvažiavo tik po pietų, tačiau antras kartas taip pat nebuvo sėkmingas. Komanda vėliau patvirtino, kad bolidas turi problemų su baterijomis.
Iki pietų pertraukos „Mercedes” komandos bolidą vairavo Valtteri Bottas, kuris nuvažiavo 79 ratus, o vėliau bolidą perleido komandos kolegai Lewisui Hamiltonui. Vokiečių ekipa išbandė ir išskirtinį „ryklio peleką”, kuris labai stipriai skyrėsi nuo kitų komandų pasiūlytų variantų.
„Ferrari” komanda likus valandai iki bandymų pabaigos buvo nepanaudojusi jokių kitų padangų mišinių, jie naudojo vienintelį vidutinio kietumo „Pirelli” padangas. Pačioje sesijos pabaigoje, italų ekipa pirmą kartą panaudojo kietos sudėties padangas.
Sebastianas Vettelis nuvažiavo daugiausiai ratų iš visų kitų lenktyninkų, tačiau „Mercedes” komanda su abiem savo pilotais įveikė 152 ratus, tai yra daugiausiai ratų įveikęs bolidas.
Beje, įdomu palyginti šiuos rezultatus su 2016 m. treniruočių laikais. Panašu, kad šį sezoną bolidai tikrai bus žymiai greitesni, kaip ir žadėjo „Pirelli” atstovai. Štai pirmąją pernykščių treniruočių dieną greičiausias buvęs S. Vettelis ratą įveikė per 1 min. 24,9 sekundės – tai daugiau nei 3 sekundėm lėčiau nei šiemet. Matysime, koks pagreitėjimas bus, kai komandos parodys pilną savo pajėgumą.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Padangos | Skirtumas | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | L. Hamiltonas | Mercedes | W08 | 1:21.765 | Minkštos | 73 | |
2 | S. Vettelis | Ferrari | SF70-H | 1:21.878 | Vidutinės | +0.113 | 129 |
3 | F. Massa | Williams | FW40 | 1:22.076 | Minkštos | +0.311 | 103 |
4 | K. Magnussenas | Haas | VF-17 | 1:22.894 | Minkštos | +1.129 | 51 |
5 | D. Ricciardo | Red Bull | RB13 | 1:22.926 | Minkštos | +1.161 | 50 |
6 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:23.169 | Minkštos | +1.404 | 79 |
7 | S. Perezas | Force India | VJM10 | 1:23.709 | Minkštos | +1.944 | 39 |
8 | C. Sainzas | Toro Rosso | STR12 | 1:24.494 | Vidutinės | +2.729 | 52 |
9 | N. Hulkenbergas | Renault | RS17 | 1:24.784 | Vidutinės | +3.019 | 57 |
10 | F. Alonso | McLaren | MCL32 | 1:24.852 | Minkštos | +3.087 | 29 |
11 | M. Ericssonas | Sauber | C36 | 1:26.841 | Kietos | +5.076 | 73 |
Praejusiu metu geriausias laiaks buvo apie 1:22.xxx nepamenu smulkiuju sekundziu daliu, bet esme, kad jau geriausias laikas yra sumustas. Matyt , kad 1:18 yra realu
Taip, šiemet tikrai matysime ženkliai greitesnius bolidus. Smagu. 🙂
pernai visas trenkiu sesijas mersai suko su mediumais ir kitu padangu beveik nesimatavo, siemet kazka tokio bando ferrari, visgi ko gero dazniausias padangu komplektas trasose, gal siemet bandys ferrari suzaist kaip pernai mercedes?
kad populiariausios yra geltonos