F. Alonso: žinojau, kad „Ferrari” nelaimės

16
@topgear.com
@topgear.com
@topgear.com

Buvęs „Ferrari” pilotas Fernando Alonso teigia žinojęs, jog italų ekipa nelaimės titulo 2015 ir 2016 m., dėl ko jis ir nusprendė priimti naują iššūkį „McLaren” ekipoje.

„Ferrari” aš visada linkiu tik sėkmės. Žinoma, mes nuo jų dabar atsiliekame, tačiau aš žinojau, kad 2015 ir 2016 m. „Ferrari” nelaimės. Taigi, aš nusprendžiau priimti „McLaren-Honda” iššūkį. Svarbiausia yra jausti, jog esi vertinamas gerbėjų, Formulės1 žmonių, komandų vadovų ir pilotų. Ilgai išsilaikyti elite padeda buvimas savimi ir nuoseklumas”, – teigė ispanas.

Reklama

F. Alonso prisijungė prie „McLaren” ir „Honda” aljanso 2015 m. pradžioje, tačiau pirmasis sezonas naujoje komandoje buvo siaubingas, kadangi ši komandinėje įskaitoje liko priešpaskutinėje vietoje. Tiesa, šie metai tiek „McLaren”, tiek pačiam ispanui klostosi daug geriau. Konstruktorių įskaitoje komanda žengia šešta, o pilotų įskaitoje F. Alonso rikiuojasi dešimtas.

Reklama

16 Komentarai (-ų)

  1. na tokios kalbos man kazkaip norisi sakyt apie jas tik viena, jei jis butu 2014 taip pasakes tada sakyciau vo, zinojo ir neklydo, o dabar tai lengva pasakyt kai jau post factum, kad atseit zinojau, sakiau 😀

  2. Na tie jo pasakymai, kad ir dabar yra gana nekokie, jis isejo is komandos, zinodamas, kad ji daugiau nelaimes, nors nuejo i komanda nezinodamas, kad ji bus prastesne, uz ta komanda is kurios katik isejo 😀 Gaunasi, taip, kad dabar jam labiau blogiau, nei geriau, jei kalbetume apie pasirinkim 😀 Bet gal kartais aplinka pakeisti yra gerai, gal jam psichologiskai ir lengviau dabar, nes spaudimo gauna tikrai maziau.

  3. kai isejo is Ferrari, buvo 2014 sezona,s ir ta sezona Ferrari baisiai nuvyle su naujos kartos bolidu. Mercedesas aiskiai buvo priekyje, ir sansu pavyti nebuvo kam. todel ir buvo mesta rizika, i pusiau gamykline tapsancia komanda Mclaren(Honda). ir tikriausiai pasirinko teisingai. jeigu situacija nesikeicia 5 metai, komanda nepasitenkinima reiskia pilotais, o negali pripazinti, kad bolidas nedatraukia iiki titulo, tai kaip tuomet sest ir dirbti toliau? kodel Vetelis dabar jau antram sezone reiskia nepasiteinkinima? kur dingo liaupses is Arivabenes? ka reiskia ‘ „Sebastianas turi uzsitarnauti vieta Ferrari”? puikiai suprantu ALonso pasirinkima. ypac dar didesne alga, nei siule Ferraris. ka jam prarast? – su Ferrari matesi, titulu nebus artimu metu. rizikavo – nepasiteisno, bet bent kazka dare. taip pat smarkiai ir Vetelis suklydo iseidamas is RBR. aisku, visos viltys i 2017, o ten sansu turi tiek Ferrari tiek Mclaren vienodai. ( ypac del to, kad nebeliks token’u sistemos)

  4. tai va, ka ir sakau. kokio galo tupet toj pacioj komandoj, kur vis pritruksta.- ar bolidas nepaveza, ar strategines komandos kalidos, ir pati atmosfera komandoj. aisku, niekas nebutu pagalvojes, kad japonai taip stipriai susifeilins su V6 debiutu 🙂 net pats lapinas Briatore pripazino, kad nesitikejo, kad bus tokia prasta pradzia., kai ikalbinejo Ferdi persikelt i Mclaren.

  5. na nezinau, kaip jis ten galejo galvot kad honda bus sustra, kad bus tokia netikus, tai gal niekas negalvojo, bet kad bus subinej tai cia visiem buvo suprantama. o visu komandu forma pagal mersu yra be rysio, keiciasi tik 2 komanda sezone

  6. As asmeniskai, galvojau, kad Honda tures problemu, del to, kad jie atsiliko vienais metais nuo visu kitu variklio gamintoju, panasu, kad bedu jie turejo tokiu dideliu, kokiu net patys, tikriausiai, nenumane

  7. kazkaip manau, kitais metais, jau nebe varikliai dominuos, o vaziuokles. o cia jau pasireiks visos gamyklines komandos, bei RBR. kadangi per ziemos pertrauka, gamintojai maksimaliai gales naudotis variklio tobulinimu ( nors realiai nezinau, ar jau dabar nekuriama be tokens?) ar tik per ziemos pertrauka

  8. Mersai turi daug minciu kurdami bolidus, vis kazka naujo sugalvoja, kaip su vaziuokle hidrauline siemet … Kiti kazkaip sunkiau, bet matysim, gal kas nors dar ka nors kieciau uz mersa sumaste

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia