N. Rosbergas nemano, kad variklių taktika suteiks L. Hamiltonui pranašumą

6
@d.ibtimes.co.uk

@d.ibtimes.co.uk
@d.ibtimes.co.uk

„Mercedes” pilotas Nico Rosbergas abejoja, ar jo komandos draugo Lewiso Hamiltono taktika prieš Belgijos GP pakeisti net du variklius suteiks britui pranašumą kovoje dėl titulo.

L. Hamiltonas už variklių keitimus Belgijos GP gavo net 55 starto pozicijų baudą ir lenktynes pradėjo iš rikiuotės galo.

Reklama

Nepaisant to, lenktynėse britas sugebėjo „prisikasti” iki nugalėtojų pakylos – užėmė trečiają vietą, tuo tarpu N. Rosbergas iškovojo lengvą pergalę ir sumažino savo atsilikimą nuo L. Hamiltono iki 9 taškų.

Nors šiuo metu čempionato lyderis atsargoje turi tris variklius, o N. Rosbergo variklių ir jų komponentų limitas senka ir ateityje gresia baudos už jų keitimą, tačiau vokietis, paklaustas, ar jo komandos draugas šiuo metu dėl to yra įgijęs pranašumą, atsakė neigiamai.

„Nemanau (kad Hamiltonas turi pranašumą). Žinau tai (kad britas dabar turi daugiau variklių), bet jis patyrė didelių nuostolių šį savaitgalį. Aš tiesiog koncentruojuosi tik į savo rezultatus ir tiek. Nemanau, kad po šio savaitgalio kažkas pasikeitė”.

N. Rosbergas Belgijos GP metu naudojo ketvirtą variklį, turbo kompresorių bei trečią MGU-H ir MGU-K.

Reklama

6 Komentarai (-ų)

  1. cia labai didele skyle taisyklese, tai viena, antra, po triju etapu bus pristatytas modifikuotas variklis, ji, gali i hamio bolida ir nedeti, prievartos nera, bet jei rosbergas taps gerokai pranasesnis, tada desis atnaujinta ir rukys dar viena bauda hamis

  2. Šiaip būtų logiška, jei už kelių variklių keitimą bauda išsidalintų per kelis etapus. Tarkim, pakeitei du variklius per savaitgalį, du etapus startuosi iš galo, o dabar tai juokingai atrodo tos oficialios 50 starto pozicijų baudos, kai vistiek reali bauda tik 21 pozicija žemyn. Bet, deja, realios taisyklės su logika ne visada turi ką nors bendra 🙂

  3. pernai tikrai buvo kad jei neisnaudoji baudos, tai sekanciam etape pasiimi likusias vietas, ar ne su kvyattu taip buvo?
    apskritai didele skyle, dabar pasieme kelis variklius per etapa, ir dabar jie sveiki, bet jo garaze tupi, o baudos negavo, cia vejas totalus, keista kad niekas iki siol sito neuzciuope. vienaip ar kitaip, taip buti neturetu

  4. Pernai Honda taip pat pasielge. NIekas nesuregavo. SIemet Mersai taip pat pasielge – niekas nesuregavo. Kazkokie keisti zmones tame F1. Teisejai irgi… vienu baudzia, kitu nebaudzia uz ta pati veiksma. labai sudetinga, nera tvarkos, nors meetingu kruvas daro, ale dirba akzka, bet nieko nepadaro 😀

  5. nu siemet honda irgi ta pati padare su alonso. bet pernai tikrai, nu blem gal uzpernai, kazkaip uzstriges „Toro Rosso” komandos narys neisnaudojo visos baudos tai sekanciam etape gavo dar papildomai, gal visgi uzpernai, kazkaip Kvyatas ant liezuvio galo… Si taisykles isimtis yra totaliai lieva, kodel niekam neuzkliuna nesuprasi, iki savaitgalio SPA pas Hami buvo 5 turbo ir MGU-H, o pries lenktynes jau po 8 panaudotus, nu blem vejas, turetu but kaip ir parduotuvej, jei preke be defektu atgal niu niu niu 😀

  6. Na, matai, jeigu vykstu kova tarp kokiu Mersu, Ferrari ir Red Bull, manau, greitai vieni kitus priduotu ir ieskotu kabliuku, kokie Red Bulliai pirmiausiai turbut, siekdami sau naudos. O dabar, ramu , vieni dominuoja, kitiem ner ko skustis, nes nepasirodys vistiek geriau.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia