

Pirmąją bandymų Silverstouno trasoje dieną greičiausias buvo „Honda” lenktynininkas Fernando Alonso. Ispanas buvo vienas iš kelių lenktynininkų, greitus ratus įveikusių su super minkštos sudėties padangomis.
Lietaus sutrikdytoje treniruotėje kai kurios komandos išbandė ir visiškai naujus lenktynininkus – Santino Ferrucci vairavo „Haas”, o Nikita Mazepinas – „Force India” bolidus.
F. Alonso greičiausią ratą apsuko per 1 min. 31,290 s, o antras liko Estebanas Oconas su „Mercedes”, nuo ispano atsilikęs daugiau nei 1,5 sekundės. Šie du pilotai pasižymėjo ir įveiktų ratų skaičiumi – F. Alonso įveikė 105, o E. Oconas net 123 ratus.
Paskutinis likęs Pierre Gasly su „Red Bull” išbandė Halo apsaugos sistemą. Jis teigė likęs „šiek tiek nustebęs” po savo pirmojo išbandymo. „Tai (Halo sistema – red. past.) per daug nieko nepakeitė. Aišku, visa tai atrodo kiek kitaip, tačiau iš automobilio vidaus per daug niekas nepasiekitę,” – teigė jaunasis prancūzas.
Šiose treniruotėse „Pirelli” išbandė savo 2017 m. padangas. Šiam tikslui „Mercedes” suteikė savo 2014 metų bolidą, kurį vairavo Pascalis Wehrleinas. Vokietis iš viso nuvažiavo 48 ratus ir nuo F. Alonso atsiliko beveik 4 sekundėmis.
