Pascalis Wehrleinas: iki nuobaudos buvo likę ~0,5s

1
@Formula1 lenktyniauti gali
@PascalWehrleinF1
@PascalWehrleinF1
@PascalWehrleinF1

Praėjęs Austrijos GP etapas buvo nuo pat pradžių sėkmingas „Manor” pilotui Pascaliui Wehrleinui. Šeštadienį jis pakliuvo į antrą kvalifikacijos dalį, o sekmadienį iškovojo pirmą tašką šiemet. 

Tačiau viena situacija vos neatėmė visko. Wehrleinas turėjo startuoti iš 12 pozicijos, priešais jį turėjo stovėti Felipe Massa, tačiau nustačius, kad jo priekinis bolido sparnas turi pažeidimų, komanda nusprendė pakeisti sparną, o pats Massa buvo priverstas startuoti iš techninio aptarnavimo zonos. Tokiu būdu prieš Wehrleiną atsirado tuščia startinė vieta, į kurią po apšilimo rato atsistojo Pascalis. Visa tai garantavo nuobaudą už falstartą, tačiau kol nebuvo uždegti pirmi raudoni šviesoforo signalai, jis spėjo įjungti atbulinę pavarą ir sugrįžo į savo starto poziciją.

Reklama

„Aš žinojau, kad Massa nestartuos trasoje, nors nežinojau priežasties. Visgi tai buvo pirmas kartas, kai prieš mane buvo laisva startinė pozicija. Aš viską dariau automatiškai, tiesiog atvažiavau ir sustojau už priekyje esančio vyruko. Tada pamačiau šalia stovintį Sebastianą (Vettelį, red. past.) su savo raudona mašina ir pagalvojau „Aš nesikvalifikavau iškart už jo”. Tada įjungiau atbulinį ir sugrįžau į ten kur reik. Aš spėjau sustoti, įjungti pirmą pavarą ir pamačiau užsidegant raudonus šviesoforo signalus.  Ko gero buvo likę ne daugiau kaip pusė sekundės – už pusės sekundės bučiau gavęs baudą.”

Pascalis taip pat pasidalino savo jausmų traukinuku paskutinių ratų metu:

„Pačioje pabaigoje aš kovojau su Bottu ir Gutierrezu, tada man komanda pranešė, kad turiu bet kokia kaina išlaikyti Estebaną už savęs. Jis buvo su naujesnėm padangom ir ratą įveikė 1,5 sekundės greičiau už mane, tačiau komanda sakė, kad galime iškovoti tašką. Kai kirtau starto finišo tiesiąją pažvelgiau į ekraną ir pamačiau savo pavardę įrašytą 10 vietoje. Tad pamaniau, kad turbūt tai bus Perezas, kuris paskutiniame rate padarė avariją. Kadangi buvau atsilikęs ratu, tad nežinojau ar užsiskaitė ratas įveiktas prieš tai ar ne. Tada paklausiau komandos „Ar mes finišavome 10 ar 11?”. Kai jie atsakė kad 10, užplūdo nuostabus jausmas.”

Reklama

1 komentaras

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia