„Ferrari” atstovų interviu po lenktynių

3
@sitepoint.com
@sitepoint.com
@sitepoint.com

Vakar dienos lenktynės Austrijoje šiai komandai vėl nusisekė ne itin gerai, nors Kimi Raikkonenas iškovojo 3 vietą ir taip taškais susilygino su savo komandos draugu, tačiau Sebastianas Vettelis buvo priverstas baigti lenktynes, kai šiam sprogo padanga važiuojant starto finišo tiesiąja.

@formulapassion.it
@formulapassion.it

Maurizio Arrivabene, komandos vadovas:

Reklama

„Lenktynių rezultatas galėjo būti ir geresnis, jei Vetteliui nebūtų sprogus padanga ir taip jis būtų užlipęs aukštai ant apdovanojimų pakylos. Padanga sprogo jam pirmaujant, nebuvo jokių ženklų, kad tai gali įvykti, tad reikės išsamiai ištirti kodėl taip įvyko kartu su „Pirelli”. Kimi iškovojo puikią trečią vietą, ir mums buvo žinoma, kad gale varžybų jis bus greitesnis už Verstappeną, tad jis turėjo finišuoti aukščiau jo ir mes manom taip būtų įvykę, jei ne geltonos vėliavos pačiam paskutiniame rate dėl Perezo avarijos.”

@Scuderia Ferrari
@Scuderia Ferrari

Kimi Raikkonenas, 3 vieta:

„Šiandien lengva nebuvo, tačiau padariau tai ką sugebėjau. Trečia vieta yra geras rezultatas, bet aš esu truputį nusivylęs, prisiminus lenktynių pradžią, mes tikėjomės geresnių komandinių rezultatų. Pradžioje tempas buvo geras ir aš galėjau truputį priartėti prie „Mercedes”, tačiau po sustojimo buvo daug sunkiau atkovoti prarastas pozicijas. Aš praradau daug brangaus laiko kovoje su Ricciardo, keletą kartų priartėjau prie jo, tačiau tokiu būdu prarasdavau sukibimą išvažiuojant iš antro posūkio. Kai pavyko jį apsilenkti mano tempas buvo labai geras ir man labai patiko bolido valdomumas. Manau paskutiniame rate galėjau aplenkti ir Maxą, tačiau geltonos vėliavos padarė tai neįmanoma užduotimi. Greičio ir valdomumo prasme mes išspaudėme maksimumą iš bolidų, bet viso to nepakako, nes visų pirma mes norime priekyje būti su abiem bolidias. Tikėkimės Silverstone mums viskas klosis daug sklandžiau ir pasieksime geresnių rezultatų.

@ScuderiaFerrari
@ScuderiaFerrari

Sebastianas Vettelis, nefinišavo:

„Kai sprogo galinė dešinė padanga aš visiškai nieko nepajutau, na tiksliau pajutau per vėlai, jos sprogimas buvo kaip lietus iš giedro dangaus. Iki pat tos akimirkos nebuvo jokių indikacijų, kad taip gali įvykti. Aš netgi pasikalbėjau su inžinieriais techninio aptarnavimo zonoje ir jie patikino, kad nebuvo jokių ženklų: tempas buvo toks pats kaip prieš tai buvusiam rate, padangos dirbo kaip priklausė, ratų įveikimo laikai buvo geri. Kodėl sprogo padanga mums visiems yra mįslė. Kaip visi suprantate mūsų strategija buvo važiuoti kiek įmanoma ilgiau su pirmu padangų komplektu, aš nemanau, kad tai buvo per daug agresyvi taktika, ypač kai yra nemažai kitų kurie tokiom pačiom padangom įveikė daugiau ratų. Liko dar daug lenktynių, tačiau nefinišavimas negelbsti.”

 

Reklama

3 Komentarai (-ų)

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia