

Italijos GP organizatoriai planuoja 2017 m. paruošti naują kur kas greitesnę pirmojo posūkio konfigūraciją.
Lombardijos regiono vyriausybės paskelbti dokumentai rodo, kad Rettifilio posūkis, kuris buvo įrengtas 1972 m., bus pakeistas ir ši vieta labiau primins tiesiąją.
Panašūs pirmojo posūkio pakitimai 2017 metams jau buvo paskelbti sausį, tačiau tuomet buvo teigiama, kad tai įsigalios tik motociklų lenktynėms.
Tačiau naujausi paskelbti dokumentai teigia, kad trasos konfigūracija nesikeis tarp automobilių ar motociklų lenktynių.
Monza trasa vis dar neturi sutarties 2017 m. sezonui su Formule 1, tad neaišku, ar naujos konfigūracijos trasą galės išbandyti šio čempionato dalyviai.
Be pirmojo posūkio pakeitimo, trasoje planuojama įrengti naujus trasų bortelius, ištiesti naujas eismo linijas pagalbiniam personalui, taip siekiant sumažinti laiką avarijų pasekmių likvidavimui.
Jei šios trasos neliks F-1, bus graudu… 🙁
Vis kažkoks pokytis, nes dabar trasa yra viena iš nuobodžiausių F1.
Rimtai? Oho, man kaip tik vat koks Monakas dar nuobodesnis… 🙂
Monakas visiškai kitokia trasa nei Monza, bet reikia sutikti, kad ten dažniausiai nuobodu būna. O Monza apart savo greičio daugiau nieko neturi. Nebent trasos atnaujinimas ką nors pakeis, tai tada pasikeis nuomonė. Be abejo viską šioje trasoje gadina pirmas posūkis, kuriame vos ne vėžlio greičiu turi pravažiuoti. Va iki 2000 m. pirmas posūkis buvo geras.
Man Monza irgi patinka, tik tiek, kad tie atnaujinimai nieko gero nebus, jei nepasirasys sutarties
Čia gal kaip tik vienas žingsnių, kad padidintų patrauklumą, tuo pačiu ir sutartį bus lengviau pasirašyt.
Reikia tiketis, Monzos atmosfera buna superine per apdovanojimus
Didžiausias pliusas yra tame, kad Tilke nesusijęs su šiuo projektu.
Neįsivaizduoju kaip Monza gali būti nuobodi ir neįdomi trasa. Tai neabejotinai top 5 trasa kalendoriuje ir top 10 trasų istorijoje. Jau geriau žiūrėčiau vienas lenktynes Monzoje, nei 5 Rusijoje, ar Bahreine.
100 procentų sutinku. 🙂
Aisku, kiekvienas turi savo nuomone ir skoni, negali visiems tas pats patikti, bet asmeniskai as, tai galiu tik pritarti siam komentarui 🙂
O girdėjęs tokį dalyką kaip kito žmogaus nuomonė? Man iš visų dabar sezone esančių trasų patinka tik Spa, Melburnas, Monrealis, Suzuka ir Interlagosas. Kitos senos trasos nėra man niekuo ypatingos, nebent dėl istorijos, bet ir tai neturėtų būti kažkoks rodiklis. Tuo tarpu naujos trasos išvis kažkoks nesusipratimas. Paskutiniu metu išvis renkuosi žiūrėti IndyCar seriją, nes ten tiek lenktynės, tiek transliacijos įdomesnės. Dar net lenktynių metu parodo ar paaiškina ką nors. O kas F1 vyksta? Per lenktynes komentuoja lenktynes, o po lenktynių visas analizes atlieka, kai jau būna nebeįdomu.
Visiškai kvailas pakeitimas, galim pamiršti lenkimus pirmam sektoriuj.
Galėtų pakeisti Retifilio taip kad būtų kaip senasis Spa bus stopas. Labiausiai gaila Curva Grande posūkio dėl planuojamų pokyčių.