
Naujieji galinio sparno žibintai bus naudojami jau kitais metais, kurie buvo patvirtinti FIA ir Pasaulio Moto Sporto Tarybos.
Tokia sistema buvo išbandyta šiais metais, todėl dabar ji bus montuojama tam, kad būtų pagerintas matomumas esant stipriam lietui ir tirštiems purslams.
Reklama
Formulėje 1 tai nauja sistema, tačiau ji jau buvo naudojama WEC čempionate keletą metų, kuri taip pat padėjo pagerinti matomumą tamsoje.
Žemiau yra išvardinti sprendimai, kurie buvo priimti tarybos susirinkime Paryžiuje.
- Pakeitimai veidrodėlių taisyklėms, kurie taip pat yra susiję su galinio sparno pasikeitimais (padidėjęs aukštis) ir saugumu.
- Kameros virš lenktynininkų galvų taisyklės bus pakeistos, kad pagerinti matomumą per televiziją stebintiems žmonėms.
- Galinio sparno žibintai pridėti saugumo pagerinimui.
- Nedideli pakeitimai „Halo“ sistemoje, kurie turėtų pagerinti saugumą ir padėti greičiau lenktynininkui išlipti iš bolido.
- Pakeitimai saugos automobilio taisyklėse, kurios numato tikslų tašką, kada galima aplenkti saugos automobilį jam sugrįžus į aptarnavimo zoną. Taisyklės dabar bus tokios pačios visų trijų restarto tipų atvejais.
- Nuo šio pačios komandos bus atsakingos už savo bolidų techninės komisijos praėjimą. Prieš tai, kai bolidai pirmą kartą išvažiuoja į trasą. komandos turi užtikrinti, kad jų technika atitinka visus saugumo reikalavimus.
- Oficialus lenktynių pabaigos signalas dabar bus rodos ekrane (šachmatinė vėliava), nepaisant to realia finišo vėlia bus taip pat mojuojama.
Susirinkusi taryba taip pat patvirtino 2019 metų kalendorių, kuris numato 21 lenktynes. Lygiai tiek pat etapų turime ir šiais metais.
Reklama