
Nepaisant to, kad FIA buvo visiškai patenkinta „Ferrari“ tobulėjimu variklio srityje, atsidaro daugybė spekuliacijų, kad italai savo bolide naudoja įvairias gudrybes.
Maždaug tuo pat metu, kai buvo įdiegti variklio atnaujinimai, britų žurnalistai pastebėjo, kad virš lenktynininko galvos prieš startą yra padedamas ledo kubelių maišelis, kuris uždengia kamerą.
„Ferrari“ teigė, kad ledas naudojamas tam, kad kameros elektronika išliktų šalta, tačiau kitoms komandoms panašių problemų nebuvo kilę. Konkurentai spėlioja, kad kamera yra uždengiama, jog kiti nepamatytų kažkokių specialių nustatymų, kuriuos naudoja italai.
Italijos GP metu komandai buvo liepta atsisakyti šios praktikos. Tačiau jie sugalvojo kitą būdą ir kamerą pridengė naudodami skėtį nuo lietaus.
„Mes paprašėme „Ferrari“, kad jie nustotų naudoti ledo maišelius“, – cituojamas Motorsport.com pašnekovas.
„Pagrindinė priežastis buvo ta, kad FOM buvo nepatenkinti tuo, ką jie daro. To priežastis yra viena iš vidinių ECU (variklio valdymo modulis) temperatūrų, kurią FIA ir toliau stebės kartu su FOM.“
„Tai neleisdavo į televiziją transliuoti vairuotojo skydelio, o būtent tai ir lėmė, kad atsirado keletas konspiracijos teorijų.“
„Tačiau realybė yra tokia, kad FIA viską žino, ką mes turėtume žinoti apie visą valdymo skydelio programinę įrangą ir ji yra visiškai legali.“