„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pripažįsta, kad jiems gali tekti nukelti naujo variklio pristatymą.
„Ferrari“ šiais metais sukūrė labai gerą variklį ir „Mercedes“ iki šiol nesuprantama, kaip jie sugeba išgauti apie 20% daugiau galios iš sukauptos energijos.
Suprasti kaip tai daroma ir pritaikyti sau yra pagrindinis vokiečių gamintojo tikslas.
Toto Wolffas paklaustas, ar jie jau žino, kaip viskas veikia pas konkurentus atsakė: „Ne. Mes tik matome, kad kiekvienose lenktynėse jie vis greitesni ir greitesni.
Galbūt mano žodžiai skamba, kaip užsikirtusi plokštelė, nes tokias pat kalbas girdėjau sakant ir apie mus pastaruosius keletą sezonų. Ir aš visai nenoriu taip kalbėti. Mums tereikia labai gerai padirbėti tiek pačio bolido, tiek variklio tobulinimo srityse. Viskas mums įmanoma. Tai nėra paprasta, priešingai, viskas yra labai sudėtinga. Bet viskas įmanoma.“
Dauguma komandų stengiasi savi atnaujintus variklius diegti po vasaros atostogų. „Ferrari“ ne išimtis, jie žada montuoti abiems savo lenktynininkams naujos specifikacijos variklius, kuriuos jau išbandė „Sauber“ ir „Haas“ Vengrijoje.
Toto sako, kad gali būti, kad jis suteiks savo variklių gamybos skyriui šiek tiek daugiau laiko, kad atnaujinimas būtų kuo naudingesnis.
„Šiuo metu mes stengiamės suprasti kiek daugiau galios sugebėtume surasti SPA ir Monzos trasoms. Kai turėsime tikslius atsakymus tada galėsime nuspręsti ar atnaujinimus atidėti ar juos naudoti iškart.“