T. Wolffas: turime tikėti, kad „Ferrari“ variklis yra legalus

0
toto wolffas

Toto Wolffas paprašė „Mercedes“ paspartinti savo variklio tobulinimą ir šioje rungtyje nugalėti „Ferrari“, kurie Vokietijoje visus nustebino savo pajėgumu.

Lewisas Hamiltonas nugalėjo Hockenheimo trasoje, tačiau tik dėl iškritusio lietaus ir Sebastiano Vettelio avarijos. Toto Wolffas atskleidė, kad jo komandos bolidai tiesiosiose buvo lėtesni pusę sekundės.

Reklama

Neįtikėtinas „Ferrari“ tempas Vokietijoje atskleidė faktą, kad italai surado būdų, kaip pagerinti bolidų tempą su atnaujintais MGU-K ir energijos kaupimo elementais, kuriuos atnaujino visiems šešiems bolidams.

Tokie staigūs tempo šuoliai per paskutinius du savaitgalius sukėlė kalbų, kad „Ferrari“ surado spragą taisyklėse, nors T. Wolffas sako, kad „Mercedes“ į tai gali reaguoti vieninteliu būdu – padaryti savo bolidą dar greitesnį.

„Manau, kad tai neįtikėtinai sudėtinga technologija. Jeigu kažkas, ir aš nesakau tiesiogiai kas tai yra, nes pačio fakto pateikti negaliu, kadangi negalime įlįsti kitų variklį, bet jeigu kažkas rizikuoja prarasti visą savo reputaciją, tada yra labai mažas šansas visiškai kontrolei“, – sakė T. Wolffas.

„Turi pasitikėti žmonių ir organizacijų vientisumu, o mes tai ir darome. Galų gale, po visų skepticizmų ir paranojų, kurios Formulėje 1 egzistavo visais laikais, mes sakome, kad pasitikime FIA, pasitikime savo konkurentų sąžiningumu, nes tai vienintelis būdas, kai mes galime lenktyniauti sekmadieniais.“

„Manau, kad pamatėme trasose, kurios mums turėtų tikti – Silverstone ir Hockenheim, jie turėjo neįtikėtinai gerą bolidą iš važiuoklės ir variklio pusės, jie tiesiog parodė, kaip mums reikia padirbėti. Todėl vienintelė reakcija į tai ką jie daro, neturėtų būti „Ką jie daro?“, o reikėtų sakyti „Ką mes galime padaryti, kad mūsų tobulinimo programa judėtų sparčiau?“

„Aš jums pasakysiu, kad mano požiūris yra toks, kad visi gerbia taisykles, nes tai vienintelis būdas, kuriuo remiantis mes galime lenktyniauti. Jeigu tu tuo abejoji, tada visas sportas yra patekęs į didžiulę bėdą, o aš abejonių neturiu.“

Tačiau siekdami aplenkti „Ferrari“, „Mercedes“ turi neužsižaisti ir nepamiršti, kad 2019 metais šiek tiek keičiasi aerodinamikos taisyklės, todėl reikia išlikti atsargiems ir nepramiegoti naujo bolido kūrimo pradžios.

„Taip, tai pakankamai sudėtinga, nes kiekvieną sezoną turi paklausti savęs, kada atliksi perėjimą. Ir jeigu yra taisyklių pasikeitimas, tada sezoną pradedi su aukšta tobulinimo linija, o vėliau ta kreivė pamažu išsilygina.“

„Bet kas, kas pradės tai daryti vienu mėnesiu ankščiau, turės pranašumą sezono pradžioje. Todėl šio klausimo savęs mes klausiame kiekvieną dieną, o žmonės tuo klausimu bando kooperuotis tarp įvairių komandų.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia