
„Ferrari“ gali dar kartą atsidurti viršutinėse antraštėse, kadangi prieš Monako GP savaitgalį italų laukia dar vienas FIA tyrimas.
Visai neseniai „Ferrari“ gavo daug dėmesio dėl Barselonoje pristatytų veidrodėlių, kurie montuojami ant „halo“ įrenginio, tačiau tokia inovacija ilgai neužsibuvo ir nuo Monako GP privalės būti pašalinta.
Italai ties tuo nesustojo ir toliau įvairiausiais būdais bando patikrinti 2018 metų taisyklių ribas.
Dabar komandos paprašė FIA išsiaiškinti, kaip „Ferrari“ paskirsto savo elektros energiją, kadangi įtariama, jog šioje vietoje jie gauna papildomas 20 AG kvalifikacijoje.
Auto Motor und Sport praneša, kad italai yra kaltinami dėl periodiškai apgaudinėjamų matavimo sensorių, kas padeda jiems pasiekti daugiau nei leistinų keturių megadžaulių ribą.
Šis efektas sukeliamas dėl sąmoningo manipuliavimo su elektros varža ir baterijos galia.
Šį sezoną „Ferrari“ ekipa sulaukia itin daug dėmesio dėl savo inovacijų, kurios kelia abejonių konkurentams. Jau kurį laiką netyla kalbos dėl jų naudojamo bolido dugno, galinio sparno, Sebastiano Vettelio vairo trečios perjungimo mentės ir nuolat rūkstančio alsuoklio.



Bus idomu…bet idomu kaip ten kitos komandos tai galejo nustatyti 🙂 Ar cia tikrai tik Ferrari kaltinama ?
Manau, kad ten vieni kitus stebi auksciausiu lygiu ir fotografuoja viska is eiles. Galbut pastebejo ka nors neiprasto ir praso aiskintis.