
FIA prezidentas Jeanas Todtas įsitikinęs, kad atėjo laikas, kai „Ferrari“ turi prarasti teisę vetuoti potencialus taisyklių pasikeitimus. Tokią teisę jie turi nuo 1980, kai į veiklą dar buvo įsitraukęs Enzo Ferrari.
J. Todtas įsitikinęs, kad laikai pasikeitė ir nėra realu italų ekipai turėtų galią vetuoti sprendimus. Paskutinį kartą veto buvo panaudota 2015 metais, kai buvo blokuojamas FIA sprendimas įvesti maksimalią variklių ir pavarų dėžių kainą.
„Veto buvo suteiktas Enzo Ferrari laikais ir jis buvo izoliuotas Maranello, – sakė J. Todtas. – Jie buvo vienintelė ekipa, kurie tiekė variklius ir važiuokles, kai visos kitos komandos naudojo „Ford“ kuriamus agregatus.“
„Todėl tuo metu buvo nuspręsta, kad reikia apsaugoti tokią komandą ir ryškią moto sporto žvaigždę. Tokia buvo veto teisės suteikimo istorija. Tačiau asmeniškai, aš jaučiu, kad nepalaikau šio sprendimo. Laikai pasikeitė.“
Jeanas Todtas buvo vienintelis žmogus, kuris balsavo už veto teisės panaikinimą, kuris paskutinį kartą buvo suteiktas 2013 – 2021 periodui. Visos kitos komandos sakė, kad joms nekyla problemų dėl to, kad „Ferrari“ tokią teisę turi.
„Aš buvau vienintelis prieš veto. Vienintelis. Prisimenu, kad buvome susitikime Paryžiuje, FIA administracijos būstinėje. Buvo komercijos teisių savininkų susitikimas. Visos komandos ten irgi buvo.“
„Tada aš pasakiau, koks tikslas turėti veto teisę „Ferrari“? Jie atsakė: „Mums tai nekelia jokių problemų“. Todėl nebebuvo prasmės sakyti, kad aš esu vienintelis prieš veto teisę, suteiktą „Ferrari“. Vienintelis dalykas, kurį mes pakeitėme – formuluotė.“
sena nusibodusi tema. Kaip nepatinka tie dalykai apie kuriuos snekama daugiau nei 10 metu, bet vistiek niekas nesikeicia 😀
Na toks tas F1 gyvenimas, ten labai daug kalbu, bet darbu nera daug 😀