„Mercedes“ vyriausiasis strategas Jamesas Vowlesas sako, kad šį sezoną lenkimų matysime dar daugiau nei pernai.

Iki šiol „Pirelli“ padangos buvo labai patvarios, todėl lenkimų skaičius vis mažėjo. Šiemet visi padangų mišiniai suminkštinti papildomai, todėl jos turėtų greičiau dilti reiškiasi tie kas važiuos naujesnėmis padangomis turės pranašumą.

„Šio sezono padangos yra minkštesnės, tai reiškia greičiau sudils, greičiau kris rato įveikimo laikai ir reikės dažniau stoti jas keistis“, – sako Jamesas.

Reklama

„Bet svarbiausia, pernai tu negalėjai lenkti, nes pasivijęs varžovą tu neturėjai jokio pranašumo, nes jo padangos nebuvo nusidėvėję.“

„Tad ten kur įmanoma atlikti lenkimą, stabdymo zonoje ar išvažiuodamas iš posūkio, skirtumo didelio negalėjai jausti. 2018  šis skirtumas turėtų išaugti tai iššauks daugiau lenkimų. Tiesa kol kas neaišku kiek daug.“

Padangos buvo papildomai suminkštintos, nes pernai daugumoje trasų komandos sugebėjo įveikti lenktynes vos su vienu sustojimu, be to lenkimų skaičius 2016 metais buvo 866, o pernai vos 435.

„Mano asmenine nuomone tai mes matysime daugiau sustojimų, daugiau lenkimų ir labai didelį tempo kritimą pas tuos, kurie bandys taupyti padangas kuo ilgiau“, – kartojo Vowlesas.

 

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia