
Nepaisant to, kad Sebastianas Vettelis jaučia, jog „Ferrari“ SF71H yra žingsnis pirmyn, tačiau jis nėra užtikrintas dėl pajėgumo, nes oras Ispanijoje yra labai vėsus.
Antradienį buvo pirmoji diena, kada vokietis sėdo į naująjį „Ferrari“ bolidą ir su minkštosiomis padangomis užfiksavo greičiausiai įveiktą ratą šiais metais.
„Bolidas veikia, o mes neturėjome jokių patikimumo problemų, – sakė S. Vettelis. – Panašu, kad viskas veikia kaip ir planavome.“
„Atrodo, kad mes žengėme žingsnį pirmyn. Negaliu pasakyti kaip yra su galia, tačiau pagrindinės operacijos veikia tikrai sklandžiai.“
Oras Barselonoje komandoms kėlė nemažai sunkumų, kadangi aukščiausia oro temperatūra buvo apie 5 laipsnius. Vėsus oras vertė lenktynininkus klysti.
Vokietis antrąjame posūkyje išlydo iš trasos, tačiau sugebėjo pats sugrįžti į aptarnavimo zoną. Po šio incidento buvo stabdoma sesija, nes „Ferrari“ lenktynininkas išbarstė žvyrą trasoje, todėl maršalai turėjo viską pašalinti.
„Čia labai šalta, tačiau svarbiausia, jeigu pažiūrėsite į lentelę ir pamatysite, kad mes nuvažiavome beveik 100 ratų.“
„Įvertinus tai, jog trasoje buvo net ir sniego, visa diena praėjo gerai, tačiau sunkiausia priversti padangas dirbti tinkamai. Visi turi labai panašių problemų.“
„Oras buvo apie 3-4 laipsnius, o asfaltas – 10, todėl čia buvo tikrai labai šalta. Tai nėra tokios sąlygos, kuriomis mes įprastai važiuojame.“
„Tiesą sakant ribojantis faktorius buvo oras. Labai sunku kažką nuteisti, žinant kaip sudėtinga buvo išlikti trasoje esant šaltoms sąlygoms, tačiau galvoju, kad kitos komandos turėjo tokias pačias problemas.“
„Neturėtume labai visko detalizuoti, nes nematau tikslo. Kitą savaitę visi sužinosime daugiau.“