1993 metais Formulėje 1 buvo uždrausta aktyvi bolido važiuoklė, „Mercedes” norėtų, kad ji vėl taptų legalia.

„Mercedes” sako, kad ši sistema uždrausta be reikalo, nes dabar komandos išleidžia dideles sumas pinigų, kad galėtų apeiti draudimus ir taip minimaliai reguliuoti bolido aukštį posūkiuose ir tiesiosiose.

Visa tai yra dėl geresnio aero efektyvumo, pavyzdžiui tiesiojoje reikia, kuo žemesnio bolido, tuo tarpu posūkiuose atvirkščiai.

Reklama

Geriausiai taisyklių spragas, manoma, išnaudoja „Red Bull”. Vokiečių komanda sako, kad laikas naikinti šiuos draudimus, tada sukūrus taisykles FIA bus lengviau sukontroliuoti komandas.

Taip pat bus sumažintos išlaidos bandant legaliai apeiti galiojančias taisykles. Mums, sporto fanams, tai labiausiai išeitų į naudą, nes pasak „Mercedes” inžinieriaus tai padidintų lenkimų skaičių. Keisdami bolido aukštį persekiojant varžovą, būtų išvengiamas „nešvaraus oro” srauto poveikis.

Būtent dėl to, kad neina važiuoti arti varžovų, nes bolidas pradeda slysti, jau dešimtmečiais teisinasi tiek komandos, tiek lenktynininkai dėl mažėjančios kovos trasoje. Pavyzdžiui pernai Rusijoje buvo atliktas vos vienas lenkimas per visas lenktynes.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia