„Toro Rosso” reikės persigrupuoti, mat jų gretas palieka aerodinamikos skyriaus vadovas Brendanas Gilhome.
Gilhome prie komandos prisijungė 2013 metais, prieš tai jis vadovavo aerodinamikos skyriui „Mercedes” gretose, o dar anksčiau „BMW Sauber”.
Pastaruoju metu jo pagrindinis projektas buvo naujasis komandos STR13 bolidas, kuris nuo šių metų bus varomas „Honda” jėgainės, tad reikia daug bendrauti ir su technikos departamentu, bei jo vadovu Jamesu Key.
Reklama
Kodėl skiriasi šio specialisto ir „Toro Rosso” keliai neatskleidžia nei komanda, nei pats Gilhome. Taip pat neaišku, kas užims jo pareigas.
Taip pat „Toro Rosso” palieka ir Marco Matassa lenktynių inžinierius, pernai dirbęs su Carlosu Sainzu jaunesniuoju. Nuo šiol Marco dirbs „Ferrari” komandoje su jų jaunaisiais talentais.
Reklama