„Toro Rosso”: dar anksti kalbėti apie startinių pozicijų baudas dėl „Honda”

0
nelenktyniaus

„Toro Rosso” komandos vadovas Franzas Tostas negalvoja, kad sezonas bus pilnas startinių pozicijų baudų dėl „Honda” jėgainių ir dar griežtesnių variklių naudojimo taisyklių.

2018 metais lenktynininkai galės panaudoti tik po tris vidaus degimo variklius, turbinas, MGU-H ir tik po du MGU-K, elektronikos modulius ir baterijas. Visa tai, be baudų, turės atlaikyti 21 lenktynes.

Reklama

F. Tostas sako, kad stengiasi galvoti tik apie pozityvius dalykus naujojoje partnerystėje.

„Pirmiausiai turime pamatyti išbandytą kitų metų variklį ir tada galėsime galvoti apie galimas baudas – sakė F. Tostas. – Tačiau tai dar stipriai per anksti.”

„Priežastis, kodėl mes pradėjome dirbti su „Honda” yra tai, kad esame tikri šios kompanijos potencialu. Tai visame pasaulyje žinomas gamintojas su fantastiška motosporto istorija.”

„Mes „Toro Rosso” komandoje didžiuojamės galėdami dirbti su tokiu išskirtiniu partneriu. Dabar atėjo išbandymų laikas ir tikimės, kad pavyks įvykdyti visas operacijas iš „Toro Rosso” pusės ir „Honda” pusės, kad pasiektume sėkmę.”

F. Tostas sako, kad didesnis biudžetas dėl susitarimo su „Honda” leis daugiau investuoti į R&D (tyrimai ir taikomoji veikla), tačiau šie procesai turi būti valdomai atsargiai.

„Biudžetas yra viena istorija, infrastruktūros kūrimas – kita. Visa tai reikalauja daug laiko, tačiau žinoma, kad jeigu mums reikės kažko skubaus iš R&D pusės, mes turėsime pasispausti savo resursų rėmuose. Mes samdome keletą naujų žmonių, nes mums to reikia.”

„2018 metais mes turime visai kitokį planą. Mes norėjome naudoti visą galinę bolido dalį pagal „Red Bull” arba „Red Bull Technology” modelį, tačiau viskas keičiasi, kadangi mes naudosime skirtingus variklius. Turime samdyti ir naujus žmones, kad šis projektas būtų sėkmingas. Tai visiškai normalus procesas.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia