

Kaip paaiškėjo prieš sekmadienio Monako GP, „Toro Rosso” ekipa sugrįš prie „Renault” variklių naudojimo nuo 2017 m. sezono, o „Red Bull” pratęs esamą bendradarbiavimą.
Techninio „Toro Rosso” vadovo James Key’aus teigimu, „Faenza komanda norėjo pagerinti savo variklio padėtį 2017 m, kadangi metų senumo „Ferrari” jėgos agregatai nėra tobulinami. Būtų malonu turėti tobulinamus variklius”.
„Motininė” „Toro Rosso” ekipa „Red Bull” sekmadienį taip pat paskelbė pratęsianti kontraktą su „Renault” (po „Tag-Heuer” firminiu ženklu – red. past.) 2017 ir 2018 m. sezonams.
„Red Bull” vadovas Christianas Horneris atskleidė, kad pagrindinė priežastis, kodėl buvo nuspręsta tęsti bendradarbiavimą su prancūzų variklių gamintoju, buvo jų padaryta pažanga.
„Po patobulinimų, kuriuos „Renault” atliko, ir po akivaizdaus jų progreso tapo logiška (bendradarbiavimą – red. past.) pratęsti”, – teigė C. Horneris.



Kazkaip bandau prisimint viena press konfa, kai Toro Rosso sake kitais metais naudos jau naujus Ferrari variklius o ne metu senumo. Tai turbut neatidziai klausiau ir visiskai netaip isgirdau.
Gal klausei atidžiai ir išgirdai gerai, bet tiesiog „Red Bull” vadovybė vėliau nusprendė, pamačiusi, kad „Renault” patobulėjo, kad ir dukterinė komanda naudos prancūziškus variklius. 🙂
Gal, nes Tostas (lyg tokia Toro Rosso vadovo pavarde) kazka kalbejo apie 3 metu sutarti su Ferrari
Pavardė teisinga 🙂