Rusijos GP: pirmąją pergalę karjeroje iškovojo Valtteri Bottas

14

Rusijos GP lenktynėse nugalėjo „Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas, antroje vietoje liko Sebastianas Vettelis iš „Ferrari“, trečias – Kimi Raikkonenas.

Dar apšilimo rate Fernando Alonso skundėsi baterijos problemomis, inžinieriai siūlė keisti įvairius nustatymus, tačiau ispanas sakė, kad tai neturi jokios įtakos, problema niekur nedingsta. Prieš pat įvažiavimą į aptarnavimo zoną ispano bolidas sustojo, kad pašalinti jį iš trasos prireikė dar vieno apšilimo rato.

Reklama

Puikiai startavo „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas ir šovė į pirmąją vietą, Kimi Raikkonenas ir Sebastianas Vettelis prarado po vieną poziciją. Dėl avarijos trasoje pasirodė saugos automobilis. Jolyonas Palmeris ir Romainas Grosjeanas susidūrė pirmąjame posūkyje, vėliau trasoje apsisuko „Williams“ lenktynininkas Lance Strollas, tačiau kanadiečio bolidas nenunkentėjo. Po restarto greičiausias lenktynininkas buvo Valtteri Bottas, kuris už visus važiavo pusę sekundės greičiau.

Penktame rate iš lenktynių buvo prisverstas pasitraukti „Red Bull“ pilotas Danielis Ricciardo, kuriam iš dešiniojo galinio rato pradėjo rūkti dūmai. Apsilankius aptarnavimo zonoje buvo bandoma patikrinti ir greitai sutvarkyti stabdžius, tačiau už akimirkos bolidas buvo įvarytas į garažą.

Lewisas Hamiltonas radijo ryšiu skundėsi, kad jo bolide trūksta galios, inžinieriai jam liepė kiek įmanoma daugiau vėsinti variklį dėl per didelės temperatūros, tuo tarpu lenktynių lyderis už britą važiavo viena sekunde greičiau. Nuvažiavus penkiolika ratų Valtteri Botto persvara prieš antroje vietoje važiavusį Sebastianą Vettelį buvo daugiau nei keturios sekundės, o vokiečiui niekaip nepavyko mažinti deficito, kadangi suomio tempas nuolat gerėjo.

22 rate prasidėjo pirmieji planuoti sustojimai, pirmasis sustojo Pascalis Wehrleinas, už kelių akimirkų sustojimą atliko Felipe Massa ir paskui šiuos pilotus stojo daugelis kitų.

Įpusėjus lenktynėms greičiausias lenktynininkas trasoje tapo Sebastianas Vettelis, kuris pradėjo mažinti atsilikimą iki Valtteri Botto, per keletą ratų persvarą sumažino nuo 5.7 sekundžių iki 3 sekundžių. Tačiau tuo pat metu lenktynių lyderiai pasivijo ratu atsiliekančius lenktynininkus. „Mercedes“ pilotai buvo beveik viena sekunde lėtesni nei „Ferrari“.

28 rate Valtteri Bottas pasuka į aptarnavimo zoną ir panaudoja super minkštąsias padangas, sustojimas įvyko labai sklandžiai – 2.5 sekundės. 29 rate stojo Kimi Raikkonenas ir nukrito į ketvirtą vietą. Su naujomis padangomis Valtteri Bottas įveikė vieną po kito greičiausius ratus.

31 rate pasikeisti padangų stojo Lewisas Hamiltonas ir nukrito į ketvirtą vietą už Kimi Raikkoneno. Vienintelis iš lyderių aptarnavimo zonoje dar buvo nesustojęs Sebastianas Vettelis, nes jo tempas buvo identiškas kaip ir Valtteri Botto su naujomis padangomis. Tačiau Kimi Raikkonenas už visus greitesnis buvo viena sekunde.

33 rate sustojimą atlikti pakviečia lenktynių lyderį Sebastianą Vettelį, tačiau tuoj pat paprašoma vokietį dar vieną ratą pasilikti trasoje. Vokietis aptarnavimo zonoje apsilankė 35 rate ir iš aptarnavimo zonos išvažiavo antroje vietoje, atsilikdamas penkiomis sekundėmis nuo Valtteri Botto, kuris tuo metu tapo lenktynių lyderiu.

Viename iš posūkių Valtteri Bottas blokavo ratus ir prarado daugiau negu vieną sekundę, tuo pasinaudojo Sebastianas Vettelis, kuris priartėjo prie suomio iki 2.5 sekundės. Tuo tarpu Kimi Raikkonenas inžinieriams skundėsi, jog turi problemų su stabdžiais, o Lewisas Hamiltonas nuo Kimi Raikkoneno buvo atsilikęs daugiau nei 14 sekundžių.

Likus dešimčiai ratų iki lenktynių finišo Sebastianas Vettelis prie lenktynių lyderio priartėjo iki 1.5 sekundės, tačiau tuo metu suomis šiek tiek padidino tempą, o vokiečio kelyje pasimaišė ratu lenkiamas pilotas, kuris suomiui leido padidinti persvarą iki dvieju sekundžių.

Likus keturiems ratams iki lenktynių pabaigos Sebastianas Vettelis nuvažiuoja greičiausią ratą ir pavyksta atidaryti galinį sparną, tačiau tai nesuteikė jokios naudos. Priešpaskutiniame rate atstumas sumažėjo iki 0.7 sekundės, tačiau to neužteko.

Kimi Raikkonenas nuvažiuoja greičiausią lenktynių ratą – 1:36:844.

Pirmąją pergalę karjeroje iškovojo ir lenktynėse nugalėjo Valtteri Bottas, antras finišavo Sebastianas Vettelis, trečioje vietoje – Kimi Raikkonenas.

Lenktynių režisieriai šiose lenktynėse beveik nerodė kas vyksta už lenktynių lyderių, tai atrodo šiek tiek keistas sprendimas.

Visi rezultatai

Kitos lenktynės po dviejų savaičių vyks Ispanijoje

Ispanijos Grand Prix
Sesija Data Laikas
Ispanijos GP: pirmoji treniruotė 2017-05-12 11:00 - 12:30
Ispanijos GP: antroji treniruotė 2017-05-12 15:00 - 16:30
Ispanijos GP: trečioji treniruotė 2017-05-13 12:00 - 13:00
Ispanijos GP: kvalifikacija 2017-05-13 15:00 - 16:00
Ispanijos GP: lenktynės 2017-05-14 15:00 - 17:00
Ispanijos GP: pirmoji treniruotė 2018-05-11 12:00 - 13:30
Ispanijos GP: antroji treniruotė 2018-05-11 16:00 - 17:30
Ispanijos GP: trečioji treniruotė 2018-05-12 13:00 - 14:00
Ispanijos GP: kvalifikacija 2018-05-12 16:00 - 17:00
Ispanijos GP: lenktynės 2018-05-13 16:10 - 18:10
Ispanijos GP: treniruotė #1 2019-05-10 12:00 - 13:30
Ispanijos GP: treniruotė #2 2019-05-10 16:00 - 17:30
Ispanijos GP: treniruotė #3 2019-05-11 13:00 - 14:00
Ispanijos GP: kvalifikacija 2019-05-11 16:00 - 17:00
Ispanijos GP: lenktynės 2019-05-12 16:10 - 18:10
Reklama
avatar
8 Komentarų gijos
6 Komentarai gijose
0 Sekėjai
 
Labiausiai aktyvus komentaras
Karščiausia komentarų gija
4 Komentarų autoriai
ARMykolasPraeivisdeivec Naujausi komentarų autoriai
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
deivec
deivec

vienintelis lenktyniu pozityvas…kad iki lenktyniu pabaigos kazkas kovojo del pirmos vietos….o visa kita toks sh…kad seniai bepamenu..australijoj idomiau buvo

deivec
deivec

labai dziugu uz Force india…gal kaip nors netycia ikastu kada RBR ? 🙂

Mykolas
Mykolas

Lenktynės tikrai neįspūdingos, o rezultatai kiek apmaudūs… 🙁

deivec
deivec

ziauru…. lewis fastest lap 18 rate :D:D:D negi jis nebemoka vairuoti…nemanau…tikrai kazkas turejo masinai nutikti…lenktyniu eigoje…nu nesakau kad tris ratai buvo like….bet perfomanso su tuscia masina visai negalejo parodyti. Renault toki pati rata uzfiksavo :D:D:D

AR
AR

Massos pagalba Botui (gavosi) akivaizdi. Ir kai to labiausiai reikėjo: Botui atidarė sparną, o vėliau – Veteliui pakišo padnoškę.

AR
AR

(O geroji žinia yra ta, jog spėlionėje padariau gerą šuolį)