
Barselonoje baigėsi pirmieji šios savaitės bandymai ir geriausiai juose pasirodė Maxas Verstappenas, antroje vietoje liko Carlosas Saiznas, trečioje – Sebastianas Vettelis.
„Mercedes“ komanda bandymų pradžioje pademonstravo ir išbandė naujo tipo šviesas bolido gale. FIA yra paprašiusi komandų surasti sprendimą, kuriuo galėtų pagerinti matomumą sekantiems bolidams, kai trasa yra šlapia ir sukeliami dideli purslai.
Bit of a buzz this morning about Lewis’ #F1Testing light set-up…
We’re testing a new system for @F1 this morning 🚨
🤔 What do you think, #BestFans? pic.twitter.com/Q2fs3DSYxw
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) May 15, 2018
Pirmąją rimtesnę klaidą padarė „McLaren“ komandos rezervinis lenktynininkas Lando Norrisas. Jis išlėkė už trasos ribų į žvyrą, tačiau išvengė didesnių pažeidimų ir bandymus galėjo tęst toliau.
„Toro Rosso“ ekipai sugedo „Honda“ variklis ir labai ilgą laiką buvo priversti laukti, kol jėgos agregatas bus pakeistas. Galų gale, pačioje treniruočių pabaigoje italams pavyko sugrįžti į trasą, tačiau nieko rimto joje nespėjo nuveikti.
Daugiau rimtų incidentų neįvyko ir komandos savo programas vykdė pagal planą. Daugiausiai ratų nuvažiavo Lewisas Hamiltonas – 151, o net 230 ratų kartu sudėjus, nuvažiavo „Force India“ komanda.
Bandymų rezultatai
# | Pilotas | Komanda | Laikas | Skirtumas | Ratai |
---|---|---|---|---|---|
1 | M. Verstappenas | Red Bull | 1:17.528 | 148 | |
2 | C. Sainzas | Renault | 1:17.562 | +0.034 | 119 |
3 | S. Vettelis | Ferrari | 1:17.659 | +0.131 | 136 |
4 | R. Grosjeanas | Haas | 1:18.449 | +0.921 | 129 |
5 | N. Latifi | Force India | 1:18.530 | +1.002 | 107 |
6 | L. Hamiltonas | Mercedes | 1:18.543 | +1.015 | 151 |
7 | S. Vandoorne | McLaren | 1:18.981 | +1.453 | 85 |
8 | A. Giovinazzi | Sauber | 1:19.693 | +2.165 | 135 |
9 | O. Rowlandas | Williams | 1:20.009 | +2.481 | 121 |
10 | L. Norrisas | McLaren | 1:20.997 | +3.469 | 76 |
11 | G. Russellas | Force India | 1:21.478 | +3.950 | 123 |
12 | S. Gelaelis | Toro Rosso | 1:21.935 | +4.407 | 50 |
13 | O. Turvey | McLaren | 1:23.070 | +5.542 | 58 |