Monako GP greičiausi ratai: per metus bolidai pagreitėjo kiek daugiau nei trimis sekundėmis

0
@twitter/F1

Šeštose 2017 m. sezono lenktynėse Monake kiek netikėtai geriausią rato įveikimo laiką pademonstravo vos tryliktas finišavęs „Force India” pilotas Sergio Perezas.

Meksikietis užfiksavo 1:14.820 rezultatą ir beveik puse sekundės (0,418) šioje kategorijoje aplenkė lenktynių nugalėtoją Sebastianą Vettelį iš „Ferrari”, kuris parodė 1:15.238 laiką.

Reklama

Tiesa, vokietis savo rezultatą užfiksavo tik įpusėjus lenktynėms – 38-ame rate, tai S. Perezo geriausias rato įveikimo laikas buvo parodytas pačioje lenktynių pabaigoje – 76-ame rate.

Trečias šioje kategorijoje liko kitas „Ferrari” pilotas Kimi Raikkonenas (1:15.527), o ketvirtą ir penktą laikus parodė „Red Bull” atstovas Danielis Ricciardo (1:15.756) ir „Mercedes” lenktynininkas Lewisas Hamiltonas (1:15.825).

2016 m. greičiausią lenktynių ratą Monake įveikė L. Hamiltonas, tai padaręs per 1 minutę ir 17.939 sekundės. Vadinasi, per vienerius metus greičiausio rato rodiklis Monake buvo pagerintas kiek daugiau nei trimis sekundėmis.

Įdomu, kad 2015 m. Monake pasiektas greičiausio rato įveikimo laikas nuo 2016 m. rezultato skyrėsi labai nedaug. Jau minėtas D. Ricciardo tais metais užfiksavo tik kiek daugiau nei viena dešimtąja sekundės prastesnį rezultatą – 1:18.063.

Jei į lyginimą įtrauksime ir 2014 m. statistiką, kai F1 pasikeitė variklių reglamentas ir debiutavo V6 hibridinės jėgainės, tai pamatysime, kad iš viso per keturis sezonus Monake bolidai lenktynių režimu pagreitėjo maždaug trimis su puse sekundės.

„Ferrari” pilotas Kimi Raikkonenas 2014 m. vieną Monako trasos ratą sugebėjo apsukti per 1 minutę ir 18.479 sekundės.

Taigi, kaip matome, 2014 – 2016 m. progresas Monake greičiausių lenktynių ratų kategorijoje buvo menkas, o ryškesnis greičio proveržis įvyko būtent 2017 m., gana ryškiai pasikeitus bolidų ir padangų charakteristikoms.

Monako GP greičiausi ratai:

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia