„Mercedes“ paaiškino variklio rėžimų panaudojimą

0
mercedes ferrari kimi raikkonen lewis hamilton

„Mercedes“ paaiškino, kaip veikia jų Formulės 1 variklio rėžimai, po to, kai Australijoje pasaulio čempionų vakarėlio rėžimas tapo viena didžiausių diskusijų temų.

„Mercedes“ teigia, kad didžiojoje dalyje lenktynių savaitgalio, jie naudos tik vieną variklio rėžimą.

Reklama

Tačiau pačio efektyviausio rėžimo naudojimas bus svarstomas atsižvelgiant į konkurencingumo kontekstą ir kartais jis bus panaudojamas visoje kvalifikacijoje, o kartais tik trečioje jos dalyje.

Šiuolaikinis Formulės 1 variklis susideda iš vidaus degimo variklio, turbinos, MGU-K, MGU-H, valdymo elektronikos ir energijos kaupimo elemento.

Skirtingi komponentai gali gauti nurodymus veikti skirtingai. Pavyzdžiui, pagerinti vidaus degimo variklio efektyvumą, gali būti įpurškiamas didesnis kuro kiekis į degimo kamerą arba pakeičiant uždegimo laiką. Dar gali būti keičiamas MGU-K ir MGU-H elektros energijos kaupimas ir panaudojimas.

Trys standartiniai „Mercedes“ rėžimai turi skirtingus parametrus, kurie daro įtaką MGU-K ir MGU-H energijos kaupimui ir panaudojimui. Pasaulio čempionai pažymi, kad lenktynių startas yra viena iš galimybių panaudoti visus elementus maksimaliai.

Konservatyvūs nustatymai yra prioritetiniai treniruotėse ir tam tikrose lenktynių stadijose. „Mercedes“ naudoja energijos atstatymo rėžimą lenktynių metu, kai to reikalauja taktinė strategija.

Abu komandos lenktynininkai Australijoje kentėjo nuo sistemų perkaitimo, todėl komanda aiškina, kad sumažinus galią, jie galėjo suvaldyti šią situaciją. Tokią pat strategiją jie naudoja ir saugos automobilio fazės metu, kad sumažintų našumą ir atvėsintų įrangą.

Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas turi ribotą kilometrų kiekį didžiausios galios panaudojimui, kad variklis būtų labiau tausojamas. Toks sprendimas yra dėl to, kad 2018 metais galima panaudoti tik 3 variklius.

Tokia variklio rida yra diktuojama pagal „Mercedes“ vadinamą fazės dokumentaciją. Ji nustato ribas, kurie varikliai ir kaip, gali būti naudojami lenktynių savaitgalio metu. Tokie patys kriterijai galioja ir komandoms klientėms: „Williams“ ir „Force India“.

Pasak „Mercedes“, ketvirtasis sezono etapas Azerbaidžane bus pirmasis, kuriame reikės didelės galios. Šioje trasoje dominuoja ilgos atkarpos ir didelės akceleracijos zonos.

„Mercedes“ sakė: „Bus labai įdomu stebėti, kaip dėliosis istorija aplink variklio rėžimus sezono eigoje. Ypatingai tais momentais, kai trasos reikalaus didelės variklio galios.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia