Meksikos GP kvalifikacijoje nugalėjo ir iš pirmos vietos lenktynėse startuos Danielis Ricciardo, antras Maxas Verstappenas, trečias – Lewisas Hamiltonas.
Trečios treniruotės metu sugedo Valtteri Botto variklis, o „Mercedes“ likus valandai iki kvalifikacijos pranešė, kad bolide jie keičia variklį. Treniruotėje buvo naudojamas trečiasis variklis, o kvalifikacijoje bus sumontuotas ketvirtasis, todėl baudų turėtų išvengti.
Pirma dalis
Į trasą išvažiavę lyderiai po pirmojo bandymo buvo viena sekunde greitesni už likusią rikiuotę. Po greitųjų „Mercedes“ ir „Ferrari“ ratų, greičiausias buvo Sebastianas Vettelis.
Tačiau ilgai netrukus, po dviejų apšilimo ratų tempą jau diktavo abu „Red Bull“ lenktynininkai, o kvalifikacijos lyderiu tapo Maxas Verstappenas.
„Mercedes“ į trasą sugrįžo antriesiems bandymams ir jie nenuėjo veltui – V. Bottas buvo greičiausias, o L. Hamiltonas fiksavo antrą laiką.
Gana artima kova vyko už lyderių šešetuko, kadangi visi lenktynininkai gerino asmeninius sektorių laikus, abu „Force India“ lenktynininkai sugebėjo išskirti du „Ferrari“ pilotus. Pakankamai gerą tempą demonstravo „Renault“ ir „Toro Rosso“ pilotai, kurie pateko į kitą kvalifikacijos dalį.
Į antrą dalį nepateko šie lenktynininkai: 16. R. Grosjeanas, 17. S. Vandoorne, 18. K. Magnussenas, 19. L. Strollas, 20. S. Sirotkinas.
Antra dalis
Įnirtinga kova tarp lyderių prasidėjo jau nuo antrosios sesijos pradžios – L. Hamiltonas minimaliu skirtumu aplenkė S. Vettelį, tada M. Verstappenas šovė į pirmą vietą ir ratą nuvažiavo 0.004 sekundės greičiau už britą.
Tris lyderius skyrė 0.075 sekundės, o visą greičiausių šešetą skyrė vos 0.356 sekundės, tačiau visi jie važiavo su ultra minkštosiomis padangomis.
Už lyderių tvirtai laikėsi abu „Renault“ ir „Sauber“ lenktynininkai, kurie ir užbaigė dešimtuką.
Pilotams išvažiavus į trasą atlikti antruosius savo bandymus, pagerinti savo pozicijos nepavyko nei vienam, todėl pozicijos po pirmojo bandymo išliko nepakitusios.
Į trečią dalį nepateko šie lenktynininkai: 11. E. Oconas, 12. F. Alonso, 13. S. Perezas, 14. B. Hartley, 15. P. Gasly.
Trečia dalis
Lemiamą dalį pirmieji pradėjo „Ferrari“ išleisdama abu savo lenktynininkus į trasą pirmuosius.
S. Vettelis ir L. Hamiltonas nuvažiavo greičiausius ratus, tačiau kaip jau tapo įprasta, po kelių akimirkų M. Verstappenas sugebėjo ratą įveikti dar greičiau ir įsitvirtino pirmoje pozicijoje.
Olandas po pirmojo bandymo buvo 0.185 sekundės greitesnis už antroje vietoje likusį S. Vettelį.
Už lyderių puikų ratą nuvažiavo C. Leclercas, kuris pakilo į septintą vietą aplenkęs abu „Renault“ lenktynininkus ir savo kolegą M. Ericssoną.
2016 metais Meksikoje kvalifikaciją laimėjo S. Vettelis, ratą nuvažiavęs per 1:16.488.
Antruoju bandymu ryškiausią progresą padarė D. Ricciardo, kuris šoko į pirmą poziciją, už nugaros palikęs M. Verstappeną ir L. Hamiltoną.
D. Ricciardo užfiksavo ir šios trasos rato rekordą – 1:14.759.
Meksikos GP tvarkaraštis
Meksikos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Meksikos GP: pirmoji treniruotė | 2018-10-26 | 18:00 - 19:30 |
Meksikos GP: antroji treniruotė | 2018-10-26 | 22:00 - 23:30 |
Meksikos GP: trečioji treniruotė | 2018-10-27 | 18:00 - 19:00 |
Meksikos GP: kvalifikacija | 2018-10-27 | 21:00 - 22:00 |
Meksikos GP: lenktynės | 2018-10-28 | 21:10 - 23:10 |
Na Max vel buvo nepatenkintas kaip suprantu varikliu, idomu kiek realiai jam tai sutrukde.
Anyway, priekyje su dviem RBR, turetu buti metu startas
Bus tikrai įdomus startas