
Vokietijos GP lenktynėse pergalę šventė Lewisas Hamiltonas, antroje vietoje liko Valtteri Bottas, trečioje – Kimi Raikkonenas.
Prieš pat apšilimo ratą trasos pakraščiuose pradėjo kauptis juodi lietaus debesys, o Carlosas Sainzas sakė, kad lietaus tikimybė lenktynėse yra daug didesnė nei 60%, kaip teigia prognozės.
Lenktynių startas prasidėjo be lietaus, o iš savo vietos geriausiai pajudėjo Sebastianas Vettelis ir išlaikė savo poziciją. Ataką prieš Kimi Raikkoneną surengė Maxas Verstappenas, o abu lenktynininkai keletą posūkių kovojo ratas į ratą.
„Pole“ pozicijos laimėtojas nuo pat lenktynių starto važiavo aukščiausiu tempu ir didino pranašumą prieš V. Bottą.
Po dviejų ratų K. Raikkonenas pranešė, kad ant jo šalmo yra lietaus lašų. Tuo tarpu Lewisas Hamiltonas po dviejų ratų jau buvo aplenkęs du lenktynininkus.
Danielis Ricciardo iš rikiuotės galo startavo prasčiau nei L. Hamiltonas ir po 6 ratų buvo tik 16 vietoje, kai britas jau važiavo devintas.
Prasta lenktynių pradžią Romainui Grosjeanui – prancūzas startavo šeštas, tačiau nuvažiavus devynis ratus jis nukrito į devintą ir skundėsi, kad ultra minkštosios padangos neturi sukibimo dėl žemos temperatūros.
Keturioliktame rate L. Hamiltonas jau važiavo penktoje pozicijoje, kai nesunkiai palenkė Keviną Magnusseną.
Pirmasis sustojimą 15 rate atliko K. Raikkonenas, užsidėjo minkštos sudėties padangas iš aptarnavimo zonos išvažiavo tiesiai prieš L. Hamiltoną.
Po 20 nuvažiuotų ratų S. Vettelio ir V. Botto ratų laikai drastiškai krito dėl susidėvėjusių padangų.
Tačiau abu lyderiai tiesiog bandė išlaikyti padangas kuo ilgiau, viena ratą važiuodami lėčiau, o antrąjį spausdami šiek tiek greičiau. Taip padangų būklė būna šiek tiek prailginama.
Rimta kova vyko ir rikiuotės viduryje, kur pasikeitę padangas lenktynininkai atsidūrę kamštyje kovojo vienas su kitu dėl geresnės pozicijos.
25 rate sustojimą atliko lenktynių lyderis S. Vettelis ir į trasą sugrįžo ketvirtas, tiesiai už K. Raikkoneno ir prieš L. Hamiltoną. Vokietis užsidėjo minkštos sudėties, o V. Bottas nusprendė trasoje pasilikti šiek tiek ilgiau.
28 rate V. Bottas apsilankė aptarnavimo zonoje ir į trasą sugrįžo penktas. O tuo tarpu „Red Bull“ lenktynininkas D. Ricciardo sustojo trasoje dėl visiškai naujo variklio gedimo.
„Mercedes“ taktika visiškai nepasiteisino, kadangi V. Bottas po sustojimo atsidūrė 11 sekundžių už S. Vettelio, nors nuvažiavo tik 3 ratais daugiau. Tačiau „Ferrari“ lenktynininkai skundėsi, kad jų padangos perkaito ir pradėjo pūslėtis.
Įpusėjus lenktynėms S. Vettelis niekaip negalėjo aplenkti K. Raikkoneno, todėl kentėjo jo padangos. Vokietis paprašė komandos leisti jam važiuoti pirmyn, nes abu lenktynininkai važiuoja skirtingomis taktikomis. Vėliau radijo ryšiu suomio buvo paprašyta praleisti vokietį.
Tačiau įdomiausia dalis buvo ta, kad K. Raikkonenas paprašė pasakyti aiškiai, jos jis turi praleisti S. Vettelį į priekį, nes iš pradžių inžinierius apie tokią mintį kalbėjo labai aptakiai. Suomis nieko nelaukęs paklausė: „Ar jūs norite, kad aš Sebą praleisčiau į priekį? Tik pasakykite man tai.“
L. Hamiltonas stojo pasikeisti padangų 43 rate ir užsidėjo ultra minkštąsias padangas, nors daugelis komandų sakė, kad lietus turi pasirodyti po vos kelių minučių.
Pirmasis pasirodžius lietui padangų sustojo pasikeisti C. Leclercas. Monakietis 44 rate padangas pasikeitė į tarpines lietaus apdangas.
Iš lyderių pirmasis padangų stojo pasikeisti M. Verstappenas, tačiau L. Hamiltonas ir toliau gerino sektorių laikus važiuodamas su ultra minkštosiomis padangomis ir už lenktynių lyderį buvo greitesnis dvejomis sekundėmis viename rate.
Lietus baigėsi vos po kelių ratų, todėl tie kas stojo pasikeisti padangų nukentėjo labiausiai. Visi užsidėję lietaus ratus greitai sugrįžo pasikeisti padangų į skirtas sausai trasai.
C. Leclercas pasikeitęs padangas šiek tiek perspaudė ir trasoje atliko 360 laipsnių suktuką, bet žalos išvengė, tačiau apgadino savo padangas.
52 rate pasirodė saugos automobilis, kadangi trasoje vėl pasirodė lietus, o S. Vettelis patyrė avariją, ir lenktynių lyderiu tapo L. Hamiltonas. Visi keturi lyderiai pasinaudojus progai pasikeitė ratus į ultra minkštąsias.
Vėlyvą sustojimą atliko „Haas“ lenktynininkai, ir prarado keletą pozicijų.
Restarto metų V. Bottas aplenkė L. Hamiltoną, tačiau britas susigrąžino poziciją. Vėliau brito tempas buvo geriausias iš visų lenktynininkų, nors jo padangos buvo kur kas labiau padėvėtos.
V. Bottas iš komandos gavo nurodymus išlaikyti antrąją poziciją. Tai yra komandinės taktikos panaudojimas, kad K. Raikkonenas nepakiltų į aukštesnę poziciją.
K. Raikkonenui niekaip nepavyko priartėti prie V. Botto ir jam teko tenkintis trečiąja vieta.
Pirmoje vietoje finišo liniją kirto L. Hamiltonas, kuris startavo keturioliktas, antroje vietoje Valtteri Bottas, trečioje – Kimi Raikkonenas.
Rezultatai
Vengrijos GP tvarkaraštis
Vengrijos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Vengrijos GP: pirmoji treniruotė | 2018-07-27 | 12:00 - 13:30 |
Vengrijos GP: antroji treniruotė | 2018-07-27 | 16:00 - 17:30 |
Vengrijos GP: trečioji treniruotė | 2018-07-28 | 13:00 - 14:00 |
Vengrijos GP: kvalifikacija | 2018-07-28 | 16:00 - 17:00 |
Vengrijos GP: lenktynės | 2018-07-29 | 16:10 - 18:10 |
na HAM siandien sekmes padalino kokiems dviems metams i prieki avansu jauciu…
Siaip keisti komandu ejimai vabank…suprantu kokius STR…bet vidutionukus taip tampytis su inter…keistai atrode…
Williams…nu jo….
HAAS kazkas toje komandoje neveikia…ar tai pilotai abu…ar tai strategai dar mokosi labai smarkiai
Haas atrodo, kad lygioje vietoje barsto brangius taškus.
Na Hamiltonui jau antras lenktynes pasiseka. SIlverstone pasisekė su 2 saugos automobiliais, o čia su Sebo avarija, kuri irgi iššaukė SC. Iš kitos pusės jam nesisekė Q, bet taškai dalinami lenktynėse, sėkmė irgi sporto dalis 🙂