Kinijos GP: trumpa apžvalga

0
@AFP/Getty Images

Šį savaitgalį Formulės 1 gerbėjų dėmesys bus nukreiptas į Kiniją, kur vyks antrasis sezono etapas.

Šios lenktynės pradėtos rengti 2004 metais. Tuo metu tai buvo brangiausia Formulės 1 trasa, kurios statybos kainavo 240 milijonų dolerių. Šį rodiklį pagerino Abu Dabis 2009 m. – jų trasos pastatymo kaina siekė įspūdingus 6 milijardus dolerių.

Reklama

Geriausiai Kinijoje sekasi Lewisui Hamiltonui, laimėjusiam čia 4 kartus, ir Fernando Alonso su 2 pergalėmis. Dar 2 kartus čia triumfavo dabartinis Formulės 1 čempionas Nico Rosbergas. Paskutinių Kinijos lenktynių lyderiai išlieka „Mercedes” – šios komandos lenktynininkai per paskutinius penkerius metus čia nugalėjo 4 kartus. Tuo tarpu „Ferrari” paskutinį sykį čia laimėjo 2013 m.

Prisiminkime 2016 m. Kinijos GP:

Kinijos GP faktai:

Didžiausias klausimas šiose lenktynėse išlieka italų ekipos pajėgumas kovoti su „Mercedes” – būtent Kinijoje pamatysime, ar „Ferrari” pergalė Australijoje nebuvo atsitiktinė. Dar daugiau neaiškumo turėtų įnešti oro sąlygos – prognozuojama, kad penktadienį ir sekmadienį trasa bus drėgna, tad lenktynininkams nebus lengva tinkamai paruošti savo techniką neprognozuojamoms sąlygoms.

Kaip žinia, šiemet Formulės 1 technika yra žymiai greitesnė nei naudota pastaruosius keletą metų. Australijoje lenktynininkai buvo 2-3 sekundėmis greitesni nei 2016 m. Tiesa, pagerinti greičiausią Šanchajaus trasos laiką bus labai sunku, o jei trasa bus drėgna, net neįmanoma. Greičiausias lenktynių ratas iki šiol laikosi nuo 2004 m. – tais metais Michaelis Schumacheris lenktynių pabaigoje ratą įveikė per 1:32.238. Šis pasiekimas ypatingas ir tuo, jog tai yra vienintelis kartas, kai greičiausias ratas įveiktas ne kvalifikacijoje, o lenktynėse. 2016 m. pasiektas greičiausias ratas lėtesnis daugiau nei 7 sekundėmis…

Priminsime, kad kvalifikacija prasidės 10 val. Lietuvos laiku, lenktynės – sekmadienį 9 val. Visų važiavimo grafikus rasite mūsų skiltyje.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia