

Formulėje 1 yra reikalavimas, kad padangos turi būti pripūstos ne mažiau nei reikalaujama tam tikroje trasoje. Tačiau vos šis reikalavimas buvo įvestas, komandos pradėjo skųstis, kad taip netenkama dalis sukibimo su trasa padangos ploto ir tai smarkiai atsiliepia rato įveikimo laikams. Dabar paviešintos nuotraukos įrenginio, kuris kaip manoma, leidžia apgauti „Pirelli” tikrintojus.
Šis įrenginys pastebėtas ant „Mercedes” bolido Azerbaidžane, Baku miesto trasoje. Viso jų yra 4, visi uždedami ant automobilio ir nukreipiami į važiuoklės dalis, bei stabdžius. O veikimo principas, pasirodo, yra labai paprastas, tiesiog jis įkaitina norimus elementus iki labai aukštos temperatūros, nuo to padanga įšyla ir natūraliai slėgis padangoje padidėja, tačiau vos juos nuėmus ir pradėjus važiuoti trasa, padangos ataušta ir slėgiui nukritus, automatiškai gaunamas didesnis padangos sukibimo plotas.
Įtarimai, kad kai kurios TOP komandos rado būdą, kaip apeiti šią taisyklę sklandė jau senokai, tačiau tik dabar pastebėtas įtaisas, kuris visa tai atskleidžia. Jau keliuose etapuose iš eilės buvo pastebėta, kad komandos išvažiavę į trasą kelis ratus važiuoja apšilimo ratus, o tik po to pradeda spausti ir užfiksuoja greičiausius rato įveikimo laikus. Tas labai akivaizdu kvalifikacijoje, tačiau, kai Kanadoje buvo šalta, buvo manoma, kad komandoms nepavyksta įšildyti padangų iki optimalios darbinės temperatūros. Tačiau Baku, kur oro temperatūra siekė beveik 50ºC, šis kelių ratų apsukimas nespaudžiant atrodė keistai.
„Force India” komandos technikos direktorius sakė, kad „būtų labai gerai, kad tai būtų paprasčiausiai uždrausta. Visa tai kainuoja labai didelius pinigus”.
Kitas sprendimas, tai kad „Pirelli” pradėtų montuoti padangų slėgio daviklius, kurie visada siųstų informaciją, apie slėgio lygį padangose jų inžinieriams.
Nekvailiai dirba formulėje, visada atsiranda būdų kaip apeiti draudimus. Pvz Ferrari pasidarė lankstų galinį sparną, kuris ne šiaip lankstosi, o lenkiasi su visa galine bolido konstrukcija, kuri geriausiai matosi kaip veikia stabdymo taškuose. Tačiau kolkas niekas negali to uždrausti, nes visus testus praeina 🙂
http://i.imgur.com/k3F89H8.gif
tai žinoma ne kvailiai, ir atlygininus ne kvailus gauna. bet kai su sparno linkimu ferrariam įkasti nlb yra kaip, nes linksta ne pats sparnas, tai su tais padangų šildymais tai jau čia baikų baika. sudeda tegul daviklius ir viskas, visgi net serijiniuose modeliuose jau seniai eina su padangų slėgių davikliais.