
Antrųjų bandymų pirmą dieną Barselonoje oro sąlygos buvo kardinaliai pasikeitusios nuo praėjusios savaitės, o greičiausias antradienį buvo Sebastianas Vettelis iš „Ferrari“.
Antradienį Barselonoje nuo pat ryto dangus buvo giedras, o sąlygos trasoje buvo stipriai pagerėjusios nuo praėjusios savaitės. Vidurdienį oro temperatūra buvo apie 17 laipsnių, o asfalto – 33 laipsniai.
„Red Bull“ komanda planavo šiandien už vairo sodinti Danielį Ricciardo, tačiau australas sunegalavo ir jo vietą turėjo užimti Maxas Verstappenas.
„McLaren“ ir vėl diena prasidėjo su problemomis. Stoffelis Vandoorne nuvažiavęs 4 ratus sustojo trasoje dėl bolido gedimo. Komanda pranešė, kad bolidas tiesiog išsijungė, o jie prarado surinktus duomenis.
#F1Testing update: we suffered a power shutdown during Stoff’s last run, meaning we lost data. The team are investigating, but we’ll be back out as soon as we can. pic.twitter.com/OYQxEZ8OKm
— McLaren (@McLarenF1) March 6, 2018
Vėliau buvo pastebėta, kad „McLaren“ bolido variklio dangtis yra apdegęs toje pačioje vietoje, kaip ir praėjusią savaitę. Tada komanda pranešė, kad tai buvo tik 2 eurų vertės laikiklis, kuris užfiksuoja išmetimo sistemos elementą.
Panašu, kad identiška situacija pasikartojo ir šiandien, todėl pasak Autosport gali būti, kad „McLaren“ turi problemų su baterija.
Prieš pietų pertrauką buvo išbandyta virtualaus saugos automobilio fazė.
Pirmoje dienos pusėje greičiausias buvo Sebastianas Vettelis (1:20.396), kuris nuvažiavo 86 ratus su vidutinio kietumo padangomis. Antras buvo Valtteri Bottas (1:20.596), kuris įveikė 86 ratus, o trečioje vietoje liko Maxas Verstappenas (1:20.649) su 85 nuvažiuotais ratais.
Po pietų iš Valtteri Botto bolidą perėmęs Lewisas Hamiltonas iškart šovė į ketvirtą vietą. Susumavus abiejų lenktynininkų ratus, „Mercedes“ komanda buvo pirmoji įveikusi 100 ratų.
Antra raudona vėliava, kurią sukėlė „McLaren“ bolidas, pilotuojamas S. Vandoorne. Belgas buvo priverstas sustoti trečiame trasos posūkyje.
Vandoorne ha perdido potencia nuevamente a final de recta y se ha tenido que detener. Los problemas de juventud de McLaren dan paso a algo bastante más serio. #F1Testing pic.twitter.com/VyhvdSHCUX
— Diego G. Alonso (@Diego_G_Alonso) March 6, 2018
Vėliau buvo išsiaiškinta, kad britų komandos bolidas sustojo netekęs slėgio hidraulikos sistemoje. Rytinė problema buvo susijusi su elektra.
Neilgai trukus trasoje pasirodė ir trečia šios dienos raudona vėliava, kurios kaltininkas, šešioliktame posūkyje sustojęs, „Red Bull“ komandos lenktynininkas Maxas Verstappenas. Olandas į trasą sugrįžo likus apie 15 minučių iki bandymų pabaigos. Iki gedimo jis buvo nuvažiavęs 114 ratų.
„Ferrari“ visą dieną koncentravosi į ilgas distancijas su vidutinio kietumo padangomis, o jų nuvažiuojamos atkarpos atrodo itin stabilios. Žinoma, nėra aiškus kuro kiekis bolide, tačiau vaizdas labai panašus į praėjusius metus, kai italams bandymuose sekėsi puikiai. Sebastianas Vettelis buvo pilotas, antradienį nuvažiavęs daugiausiai ratų – 171.
Gera diena ir „Renault“ komandai, kurios bolidą šiandien vairavo du abu lenktynininkai ir nuvažiavo daug ratų. Iki pietų bolidą vairavo vokietis Nico Hulkenbergas, kuriam pavyko įveikti 48 ratus, po pietų vairą perėmė Carlosas Sainzas, kuris nuvažiavo dvigubai daugiau ratų.
Pagal įveiktų ratų kiekį, gerą bandymų dieną turėjo ir „Sauber“ lenktynininkas Marcusas Ericssonas, kuris viršijo 100 ratų ribą.
Kiek liūdnesnė diena „Toro Rosso“ ekipai, kuriai daugiau nei tris valandas iki bandymų pabaigos nepavyko išvažiuoti į trasą. Italų ekipa greičiausiai turėjo techninių problemų, apie kurias kol kas nėra skelbiama.
Produktyvūs ir greiti buvo abu „Mercedes“ lenktynininkai. V. Bottas įveikė 86 ratus ir buvo antras pagal greitį, o pasaulio čempionas Lewisas Hamiltonas – 91 ratas ir ketvirtas greičiausias rikiuotėje.
Visi dienos rezultatai
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Atsilikimas | Ratai |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | S. Vettelis | Ferrari | SF71H | 1:20.396 | 171 | |
2. | V. Bottas | Mercedes | W09 | 1:20.596 | +0.200 | 86 |
3. | M. Verstappenas | Red Bull Racing | RB14 | 1:20.649 | +0.253 | 130 |
4. | L. Hamiltonas | Mercedes | W09 | 1:20.808 | +0.412 | 91 |
5. | P. Gasly | Toro Rosso | STR13 | 1:20.973 | +0.577 | 54 |
6. | K. Magnussenas | Haas F1 | VF-18 | 1:21.298 | +0.902 | 96 |
7. | N. Hülkenbergas | Renault | RS18 | 1:21.432 | +1.036 | 48 |
8. | C. Sainzas | Renault | RS18 | 1:21.455 | +1.059 | 91 |
9. | S. Sirotkinas | Williams | FW41 | 1:21.588 | +1.192 | 42 |
10. | S. Perezas | Force India | VJM11 | 1:21.643 | +1.247 | 93 |
11. | M. Ericssonas | Sauber | C37 | 1:21.706 | +1.310 | 120 |
12. | S. Vandoorne | McLaren | MCL33 | 1:21.946 | +1.550 | 38 |
13. | L. Strollas | Williams | FW41 | 1:22.937 | +2.541 | 86 |
14. | B. Hartley | Toro Rosso | STR13 | — | 0 |
Didžiausias greitis
# | Pilotas | Greitis |
---|---|---|
1. | S. Sirotkinas | 291.1 |
2. | S. Vettelis | 288 |
3. | C. Sainzas | 285.7 |
4. | M. Ericssonas | 284.9 |
5. | P. Gasly | 284.2 |
6. | S. Perezas | 284.2 |
7. | K. Magnussenas | 281.2 |
8. | V. Bottas | 281.2 |
9. | L. Hamiltonas | 279.7 |
10. | M. Verstappenas | 279 |
11. | N. Hülkenbergas | 279 |
12. | S. Vandoorne | 278.3 |
13. | L. Strollas | 273.4 |
14. | B. Hartley | 0 |
Nesu tikras, problema buvo Honda variklis ar McLaren bolidas pernai.