Vengrijos GP lenktynėse nugalėjo Sebastianas Vettelis iš „Ferrari” ir padidino pranašumą čempionato įskaitoje iki 14 taškų
Antras greičiausias Kanados GP lenktynėse buvo Kimi Raikkonenas iš „Ferrari“, trečias Valtteri Bottas iš „Mercedes“.
Pasiruošimas
Sebastianas Vettelis per pilotų paradą sakė:”vakar buvo puiki diena, tikėkimės šiandien bus lygiai taip pat.”
Lewisas Hamiltonas buvo paklaustas ar starto metu jis sugebės startuoti taip, kad aplenktų abu „Ferrari”. Hamiltonas atsakė: „Šiandien labai karšta, daugiausiai priklausys kaip kam dirbs padangos, ar bus geriau stoti anksčiau ratu, galbūt bus labai aktualu padangų nusidėvėjimas”.

„Ferrari” pirmą kartą iškovojo iškovojo pirmą startinę eilę nuo 2004.

Vengrijoje daugiausiai ratų pirmaujant yra apsukęs Lewisas Hamiltonas – 344, antras Alonso – 141, trečias Vettelis – 98.

Sebastianas Vettelis laimėjo 9/10 paskutinių lenktynių, kurias jis pradėjo iš pirmosios starto pozicijos.

Fernandas Alonso visai prieš lenktynių startą sakė, kad jis tikisi abiejų „McLaren” finišuojančių taškuose.
Maxas Verstappenas paklaustas apie lenktynių strategiją atsakė: „Sąžiningai sakau, aš nežinau (kokia yra parinkta lenktynėms). Strategijos galimos dvi (dviejų arba vieno sustojimo), viskas priklausys kokioje situacijoje mes būsime po pirmo lenktynių posūkio”.
Likus vos 10 minučių iki starto staiga pakilo Lewiso Hamiltono bolido temperatūra, mechanikai puolė gelbėti situacijos. Komandos atstovai sakė, kad lenktynių startui tai įtakos neturėtų turėti.
Hamiltonas radijo ryšiu pranešė, kad važiuojant į starto pozicijos vietą jis pastebėjo, kad labai dėvisi galinės padangos, tad vieno sustojimo gali nepakakti.
Oro temperatūra prieš lenktynių startą buvo 30, o trasos net 55 laipsnių Celsijaus.
Startas
Visi pilotai apart Paulą di Restą ir Danillą Kvyattą startavo su raudonomis super minkštomis padagomis. Paulas ir Daniilas rinkosi geltonai ženklintas minkštos sudėties padangas.

Pirmame posūkyje buvo kontaktas tarp Nico Hulkenbergo ir Romaino Grosjeano.
Antram posūkyje susilietė Maxas ir Danielis abu iš „Red Bull”. Danielis po starto turėjo pasitraukti.

Kad saugiai būtų galima pašalinti Ricciardo bolidą į rasą išvažiavo saugos automobilis.
Startas nelabai pasisekė ir Lewisui Hamiltonui, jis nukrito į 5 poziciją.
Jolyonas Palmeris pademonstravo idealią reakciją, kai vos neįlėkė į trasoje apsisukusį Ricciardo.
Lenktynės
Saugos automobilio stadijos metu padangų keistis sustojo abu „Sauber”.
Po 5 ratų iš trasos pasitraukė saugos automobilis ir lenktynininkai galėjo vėl pradėti lenktyniauti.
Pakartotinio starto metu Hamiltonas atakavo Verstappeną, bet įveikti jaunojo olando nepavyko. Ne taip gerai sekėsi Fernandui Alonsui, kuris prarado 2 pozicijas.
Iškart po pakartotinio starto Sebastianas nurūko į priekį. Vos po 2 ratų nuo antroje pozicijoje esančiojo Kimi Raikkoneno jis atsiplėšė beveik per 2 sekundes.
Už sukeltą avariją Maxas Verstappenas gavo 10 sekundžių Stop/Go nuobaudą.

Už kontaktą tarp Grosjeano ir Hulkenbergo baudžiamas nebuvo nei vienas pilotas.
Ricciardo sakė: „neturiu ką pasakyti apie avariją. tiesiog bandžiau gintis, čia buvo vaikiška klaida. Lenkimas buvo neįmanomas toje situacijoje. Didelių diskusijų komandos viduje nereik, bet mes tikrai išsakysime mintis. Dabar jau nieko nepakeisime.”

19 rate Hulkenbergas aplenkė savo komandos kolegą Palmerį. Tai buvo komandos sprendimas sukeisti pilotus, nes Nico galėjo važiuoti greičiau už Jolyoną.
21 rate Romainas Grosjeanas buvo pirmasis, kuris sustojo pasikeisti padangų. Vos už pusės rato komanda pranešė, kad vieno rato veržlė yra įtrūkus, dėl to jis tapo antruoju pasitraukusiu iš lenktynių.

Tai buvo 3 nebaigtos lenktynės šiemet Romainui.
25 rate Sebastianas komandos paprašė per atstumą patikrinti jo bolidą, nes jo bolido vairas pakrypęs į kairę. „Man atrodo situacija blogėja”, – taip sakė Vettelis.
31 rate sustojo vienas iš lenktynių lyderių 3 pozicijoje važiuojantis Valtteri Bottas.
Lygiai ratu vėliau stojo ir Lewisas Hamiltonas. Lewiso sustojimas užtrui 2,5 sekundės, o Valtteri stovėjo visa sekunde ilgiau.
33 rate stojo lenktynių lyderis Sebastianas Vettelis. 34 stojo ir Kimi Raikkonenas. Po visų lyderių sustojimų lyderiu išliko Sebastianas, tačiau vos keliom sekundės dalim priekyje suomio.
37 rate Alonso trasoje gražiu lenkimu aplenkė Carlosą Sainzą.
Dėl Sebastianui kilusių bėdų 40 rate visi 4 pirmaujantys pilotai tilpo starto finišo tiesiojoje.

43 rate į techninio aptarnavimo juostą užsuko Maxas Verstappenas ir atliko jam skirtą baudą, bei pasikeitė padangas.
46 rate „Mercedes” komanda sukeitė savo pilotus ir taip suteikė šansą Hamiltonui bandyti aplenkti „Ferrari” pilotus.
Pradžioje komanda Lewisui pasakė, kad jam suteikiami 5 ratai pabandyti aplenkti vieną ar abu „Ferrari”. Jei tai nepavyks jis turės grąžinti poziciją Valtteriui. Vėliau britui buvo suteikti dar 5 ratai.
Lewisas komandai pranešė:”Jei reikia pozicijas galime atsikeisti ir dabar, nes aplenkti man turbūt nepavyks”. Komanda liepė dar bandyti lenkti, nes Valtteriui pavojus nuo paskui važiuojančio Maxo Verstappeno nekilo.
62 rate pasitraukti iš lenktynių „Williams” liepė Paului di Restai.
Nico Hulkenbergas iš lenktynių pasitraukė likus vos 2 ratams iki finišo.
Galutiniai rezultatai

Kitas GP vyks
Belgijos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Belgijos GP: pirmoji treniruotė | 2017-08-25 | 11:00 - 12:30 |
Belgijos GP: antroji treniruotė | 2017-08-25 | 15:00 - 16:30 |
Belgijos GP: trečioji treniruotė | 2017-08-26 | 12:00 - 13:00 |
Belgijos GP: kvalifikacija | 2017-08-26 | 15:00 - 16:00 |
Belgijos GP: lenktynės | 2017-08-27 | 15:00 - 17:00 |
kai buvau jaunesnis…lengviau praziuredavau tokias tragiskas trasas kaip monakas ir hungaras kur lenkti galiam tik turint sparnus masinoje 🙂
dabar kazkaip sunku ziureti, kai masinos gali tik priarteti…o po to turi atleisti pedala accelero net del keliu priezasciu….oh my god…
Sutinku, realiai visiškai neįdomu, kai tokias varžybas tenka stebėti. Dar kad bent kova būtų kažkiek įmanoma, o dabar arčiau 0,7 neprivažiuoja. berods buvo vienas lenkimas, kai Alonso lenkė Sainzą
Prisiminkite Barselona, kai Maxas laimejo. Kimis buvo virs sekundes greitesnis viename rate ir niekaip negalejo paimti. Tai tokiu trasu yra daugiau nei dvi.
Nepamenu, ar esu matęs abu McLarenus top10. Puikiai, tiesiog puikiai Alonso suvažiavo.
taip cia jau matesi ir truputi Honda pasitempe – patikimumo prasme…
Jeigu butu McLaren stipri, oi cia kaip viskas butu susimaise 🙂 jau nekalbu apie rbr…Tobulumo virsune butu F1 jeigu kovotu kiekvienam GP keturios komandos…
Ir nelabai patinka man tie amerikietiski kalneliai tarp GP tarp mersu ir ferrari…
Laba kazkaip isbalansuotai ziurisi varzybos
Manau, jau geriau ‘kalneliai’, ‘kalnai’ ar kas tik nori, nei vien tik bėgiai. Nepastovumo faktorius tikriauisiai ir pačiai F1 yra naudingiau.
taip sutinku, bet noretusi tiesiogines kovos…
Puikus rezultatas. Aišku, lenktynės kiek nuobodokos…
o dar kai pažiūri, kad Alonso fastest lap 😀
best of the day
https://ru.motorsport.com/f1/news/alonso-v-sleduyushchikh-gonkakh-pridetsya-stradat-936618/